جررررررررررررر :/ 😐😂

گوگل سرچ کردم "پشمام" نگاه چی آورد :/

 

 

لغت نامه پشم هم داشتیم و من نمیدونستم

جررررررررررررررررررررررررررر

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

  • ivanka ♡♡

به معنای واقعی جرررررررر😂

جررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خدایا:|XD

 

جررررررر 😂😂😂😂😂

لعنت بهت چطوری به اون مغزت خطور کرد که همچین چیز سمی رو سرچ کنی 😂😂😂

جررررررررررررررزززززززززز
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

نمی دونم چی بگم والا🤔🤔🤔 یادمه یه چیزی سرچ کردم یک چیزهایی اورد که هیچ ربطی به چیزی که سرچ کردم نداشت😁😄😆😅🤣😂

جرررررررررررررررر 😂😂😂😂😂✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻

برن پشمام رو به لغت نامه دهخدا اضافه کنن

جررررررر دقیقا 😂😂😂😂😂

دارم پاره میشم این چ سمی بوددددد😂😂

جرررررررررزززززز 😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan