اونموقع ست که یعنی یه آدم بالغ شدی... :) چندتاتون به بلوغ عقلی رسیدین؟

وقتی که توی شارژ از گوشیت استفاده نکنی

اونموقع ست که یعنی یه آدم بالغ شدی... :)

شده معلممون کلاسو تعطیل کنه که گوشیشو بزنه شارژ

خدایی چندتا بالغ داریم تو بیان؟

بگین بشمارم... پز بدین ولی دروغ نگین لطفا 😂

یکم فکر کنین درک میکنین که اینکار با عاقل و بالغ بودن رابطه ی مستقیم داره... ما خیلی بچه ایم :/

مال خودم الان تو شارژه جدی میگم ^-^ 😂💔

  • ivanka ♡♡

من ک هیچ ینی مامانم هم بالغ نشده؟@_@

جررررررررررررررررررررر مامانت؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂
خدایاااااا چی بگم مامانتو 😂😂😂😂😂😂😂
جمعه ۱۴ آبان ۰۰ , ۱۵:۰۸ Choi .ani(عشخ و کیوت یوکی •-•)

من که لپ تاپ همش به شارژع:/

حالا لپتاپ یکم اوضاعش بهتره گوشی خیلی ضایست 😂💔

واو بالاخره بالغ شدممممم😔⚘🥲

جرررررررر آفرینننننن 😂😂💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

گوشی من هم یک ریز توی شارژه🥰😍🤩از بس میرم توی اینترنت باهاش کلیپ کره ای می بینم😁😁😁ماشالله گوشیم حافظه اش هم پر شده از بس اهنگ و کلیپ کی پاپ دارم☺😚😙 

جررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂✋🏻
عه 😂😂😂💖
جمعه ۱۴ آبان ۰۰ , ۱۸:۰۲ (✿◕‿◕✿) 🌙Black moon🌒

و منی ک بالغ ن تنها نشدم بلکه تازه کم کم دارم حس میکنم از عقلمم دارع کم میشع:/😂

جرررررررررررررررر من گفتم این گوشی جدیدمو نرینم بهش ولی باز شروع کردم به تو شارژی شدن 😂😂😂😂
جمعه ۱۴ آبان ۰۰ , ۱۸:۵۷ (✿◕‿◕✿) 🌙Black moon🌒

اقاااا مامان منم بالغ نشده😂😂😂پارهههههه

جررررررررررررررررررررر
جرواجررررررر 😂😂😂😂😂😂✋🏻✋🏻✋🏻

یعنی مامان و بابای من الان بچه ان؟ 😂

جررررر ما خانوادگی بالغ نیستیم 😂

جرررررررررر چی بگم والا
😂😂😂😂😂😂✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan