خوشگلای منم نقاشی کشیدننننن + آپدیتای هالووینشون 😭

این کوچولوهای منم واسه هالووین نقاشی کشیدن

عررررررر گوگولیا چقد خوشگلننننننننن جیییییییغ

(آپدیتای خفنشونننننن بعد از نقاشیان 👀)

مال هارین خیلی باحاله ایده قشنگیه باید امتحانش کنم

مال کانگهیون استایل مورد علاقه ی منه (رنگ شدن کامل صفحه و اتفاقا رنگی رنگی... صورتی هم توش هست جیییییغ 😂)

یونگهیون خیلی دقیق کدوهارو کشیده آفلین >=<

کیا چقد ذهن خلاقی داره بچممممم کف کردم 🤐🤯

دونگ میونگ کیوت منو ببین مث خودش کیوته نقاشیش

وای خیلی قشنگن قلبممممم 😭😭😭😭😭💖

 

ببینیننن (هرکدوم اسمش بالاش نوشته)

 

یه ویدیو دادن با همون لباسا کلیک

و اینام آپدیتاشوننننن 😭😭😭😭😭

 

گروهی 👆🏻

 

یونگهون 👆🏻

عرررررررررررر موهای بلوندش و نگاااااااااه جییییییغ لنزای قرمزششششش تتوی گردنششششش جیییییغ >~<

 

کانگهیون 👆🏻

موهای صورتیشوووووووووو من برم محو شممممممممم جییییییییییییییییییییییییغ عرررررررررررررررررررر لنزای آبیشووووووووووو جیییییییییغ >~<

 

هارین 👆🏻

عرررررررر باباااااااااااااا واقعااااااااااااااااا چقد عکسای هارین خوشگلنننننننننن خیلی خفنهههههههههههه خیلی جیییییییییییییییییغ لباساشو کجای دلم بزارمممممممممممم عرررررررررر >~<

 

دونگ میونگ 👆🏻

بچههههههههه تو واقعا بچه کیوت منی؟؟؟؟؟؟ یاااااااااااااااا تو به چه جرعتی یقه تو اینقد باز میزارییییییییییییییییی به چه جرعتی لنز آبی میزاریییییییییییی تو حق نداری اینجوری باشیییییییییییی جیییییییییییغ ولی هنوز کیوتهههههه >~<

 

کیا 👆🏻

ودففففففففففففففففففففففففف جیییییییییییییییییییغ عرررررررررررررررررررررررررر با همین چکشه بزنم خودمو نابود کنم که اینجوری نبینمت خفن کی بودی تووووو؟؟؟؟ زخم گردنش منو کشتهههههههههه جییییییغ >~<

 

پ.ن: درحال تماشای خودکشی من بودید بای 😐🔪

 

  • ivanka ♡♡
جمعه ۱۴ آبان ۰۰ , ۱۸:۱۱ Choi .ani(عشخ و کیوت یوکی •-•)

یونگهوناااااااا فاک یوووو جذابببببب لنتییییی

جرررررررررررررررررررررررررررر
جرررررررر کشتیش 😂😂😂😂😂😂😂

قربون پسرای هنرمندم بشم🥰😍🤩بزنم به تخته ماشالله هنرمندین برای خودشون😚😊☺

ماشالاااااااا آرهههههههههههه
آرهههههههههههههههههههه
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
جمعه ۱۴ آبان ۰۰ , ۱۸:۴۵ Choi .ani(عشخ و کیوت یوکی •-•)

اپاااااااااا یونگهون خیلی الاغهههههههههههههه

اصن ازش متنفرممممممممممممممم

متنفرممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

جررررررررررررررررررررررر
اوهوم 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑
اینم خوب اومدی 😑😑😑😑😑😑😑✋🏻

ببخشید این حرف رو می زنم ولی مرده شورشون رو ببرن که انقدر خوشگلن به خصوص دونگ میونگ🤣🤣🤣دوست دارم هرچی از دهنم بپره بهشون بگم از بس هر پنجتاشون انقدر جذابن😁😁😁

جرررررر اشکال نداره 😂😂😂
دقیقاااااااااااااااااا 
باهات شدیدا موافقمممممم
😭😭😭😭💔👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

انقدر بدم میاد از هر پنج تاشون😁😁😁یعنی چی؟ این چه کاریه میکنن؟ چرا عکسهای اینجوری می ذارن؟😅😅😅این چه زشتیه  دونگ میونگ گرفته؟ پسرم اخه کی برای شبح شاخ می ذاره؟🤣🤣🤣

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂✋🏻
😂😂😂😂😂😂

سلام یه خواهشی داشتم

من تازه یه وبلاگ زدم ولی بلد نیستم کد هاشو برای عوض کردن تم و رنگ وبلاگ تغییر بدم

میشه تو تلگرام بهم پیام بدی و بهم یاد بدی؟

@purplearean

سلام منم بلد نیستم 👀
تلگرام ندارم ولی بلد هم نیستم آخه 👀💕

باور می کنی اوایل گروه onewe رو نمی شناختم؟ اینا رو از طریق مامامو شناختم چون کمپانیشون یکیه😇یکم تحقیق کردم و دیدم مامامو با پرپل کیس، oneus و onewe همکمپانیه😄تا جایی که طرفدار مامامو بودم طرفدار گروه های کمپانی rbw شدم🥰😍🤩 من یه مولتی فنم😚😊☺

آره منم اوایل فقط مامامو بود بعد که واناسو شناختم راجب وانوی هم فهمیدم ولی تا الان فنشون نشده بودم 😢💕
آره آره درسته 😍😍😍
منم 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻❤🍒
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan