بی تی اس و گوگوش 🤣🤣 + امتحانا...

جررررررررررررررررررررررررررررررر

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

جرر جیرر جورر جارر جررز جرواجرر

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

جرررررررر راسته بخدا 😂😂😂😂😂😂

😂😂😂🤣🤣🤣👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

 

 

والا مال ما که اینجوریه شمارو نمد

دوباره جرررررررررررررررررررررررررررررر

😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • ivanka ♡♡
شنبه ۲۹ آبان ۰۰ , ۱۲:۵۹ هیتو عشقمهه😎Baran (هنوز شهید در راه ادیتم🤨)

جرررررررررررررررررررررررررر

جررررررررررررر

امتحان 

یکی بیاد منو با خودش ببره هنوز امتحانات ماهانه تموم نشده

....

برنامه امتحانی دادن که پاشید بیاید مدرسه امتحان میان ترم حضوری و منی رو داشتیم که بله الان یک ساعته به در و دیوار زل زدم و میخوام گریه کنم ولی اشکام تموم شده 

سه شنبه امتحانات ماهانمون تموم میشه

چهارشنبه امتحانات میان ترممون شروع میشه...

یکی به من دلداری بده که بسی احتیاج دارم بهش...

وای مال منم 😑😑😑😑😑

اوهوم :(
ما دوازدهمیم کلا نمیشه کاریش کنم ولی واقعا برا من خوب شد
چون اگه تو خونه بود درس نمیخوندم دیگه پایانی که قطعا باید حضوری باشه میزدم قشنگ میریدم دیپلمم نمیگرفتم :/

وووووووددددددفففففففففف؟؟؟؟؟
ودف یعنی چی 😳😳😳😳😳😳👊🏻👊🏻👊🏻👊🏻 :////////////
چه گوزووووووووووووو

عسل :*)
زیست امتحان دادیم بالاترین نمره مون 13 شد :*)
خودمو نمد ولی اگر اینطوره 2 شدم حتما :*)
دینی دادیم من 10 شدم :*)
بالاترین نمره 17 بود :*)
کلا ریدیم همگانی :*)
تیزهوشانی های زیر 15 نمره ای :*)
ولی خو معلما میخواستن مچمونو بگیرن چون تو کلاس شرکت نمیکردیم اونام زورشون میومد
مخصوصا دینی خ عقده ای بود :/

مورد اول: تا حالا بهش دقت نکرده بودم هی میگم آسناست😆😅🤣😂

مورد دوم: همیشه همینطوریه میگن امتحان اسونه کلی بعدش می بینی چیزایی در امتحان میاد که اصلا نخوندی و یا اصلا توی کتاب و جزوه نیست🤣

مورد سوم: عین حقیقته😀😃😄 یادمه یک عکس توی امتحان اومده بود که هیچیش معلوم نبود بعدش انتظار دارن چه جوابی بدیم؟😁

راستی 😂😂😂
آره معلم ما میگه اصلا نگران نباشین بعد بالاترین نمره مون 13 بوده :/
😂😂😂😂

صتی تازه اینجا رو یافیده *-*

 

جررررررر راستهههههههههه🤣🤣🤣🤣🤣🤣💔💔💔

خوش اومدی عزیزم 💖💖💖🙆🏻‍♀️

😂😂😂😂😂😂😂

ملسییی🙂❤

💖💕💕
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan