موزیک ویدیو وان وی متتشر شد

موزیک ویدیو Star از onewe منتشر شد

لینک یوت چنل اصلی

لینک یوت چنل 1thek

مطمئن بشین که استریم میزنین

بخدا نیاز دارن به استریم حتی بیشتر از پرپل کیس

من بیشترین تلاشمو میکنم ولی فقط سه ساعت وقت دارم... پس به شما واقعا نیازه

حداقل یه بار برید ببینید خوشتون میاد :)

  • ivanka ♡♡

من که رفتم بازدید زدم ولی همه اش ۱۱ هزار تا ویو خورده چرا انقدر کم؟😔😔😔 پسرای من با اون وکال پرفکتشون لیاقت توجه بیشتر هستن 😚😚😚اخه چرا بهشون توجه نمیشه؟🥺🥺🥺

اون چنل 1thek بوده احتمالا
تا ساعت شیش که من دیدم 40 هزار شده بود
دقیقا 🤕🤕🤕😖😖💔💔
منم خیلی واسه این موضوع ناراحتم :(
نمیدونم چکار میتونم بکنن براشون هیچی از دستم برنمیاد :(

وای اصلا خیلی خوب بوددددد:")

بعد می دونی چیه از یه چی خیلی ناراحت شدم اکثر کانالهای تلگرام به جای اینکه یه روز وایسن بعد ام وی رو بذارن همون دقیقه گذاشتن ام وی رو:)💔

به چند تاشون گفتم ما هم پروژه داریم ولی خوب دیگه خیلی زیاد بودن اونایی که اینکارو کردن:)💔

خیلی... :*)
وای لعنت برشوننننننننن
بخدا تا ام وی 1 میلیونی نشه لینک دانلود نمیزارم وب :/
خیلی بازدید میخورن که اوناهم کاسه داغ تر از آشن 👊🏻👊🏻👊🏻😒

منم سر ام وی ایس انقدر حرص خوردم بعضی جاها گذاشته بودن:")

دقیقاااا 

 بعد در حالیم هست که واقعا پسرا از تمام زندگیشون دارن مایه می ذارن

😑😑😑😑😑
آرهههه این همه زحمت میکشن خب
کل آهنگو خودشون زحمتشو کشیدن نه فقط خوندن...
واقعا حقشون این نیست :(((( 💔💔💔💔💔

منم  استریم زدم

وای عزیزم مرسییییییی
دستت طلا 💖💖💖💖💖💖💖

بسی وظیفع بود😂🍒♥♥♥

عررررر 💖💖💖💙🌈
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan