مراحل کشیدن فن آرتم... + یه لطفی میکنین؟

فن آرت پرپل کیس که خودم کشیدم 👆🏻

این عکس اصلیه

 

و این مراحلش 👇🏻

 

 

میشه یه لطفی بهم بکنین

اگر میتونین (فقط اگر میتونین) اینو پخش کنین تو جاهای مختلف بلکه همه ببینن

مثلا اگر توییتر و فیس بوک و اینستا راجب این چیزا فعالیت دارین یاهم مثلا پینترست

فن آراتای پرپل کیس کمن برا همین راحت تره

دلم میخواد اونقدر مث بقیه فنارتاشون پخش بشه که شاید... دخترا خودشون هم ببیننش :*)

هرکی اینکارو کنه خیلی خیلی مدیونش میشم :*) 💖💖💖💖💖💖💖

  • ivanka ♡♡

آفرین🤗🤗🤗هرچی باشه از من خیلی بهتر نقاشی می کشی🥰😍🤩امیدوارم در کارت موفق باشی☺☺☺ منم می خوام مثل تو نقاشی بکشم ولی افسوس نقاشیم خوب نیست😔😔😔

😍😍😍💕
مرسی عزیزمممم 💖🙆🏻‍♀️
کنچانا کنچانا *-* 💜

الان واسع کل مملکت میفرستم دو مین ویت😋😂

سعیمو میکنم همه جا پخشش کنم😄

خیلی خوشکلننننن

وای مرسییییییی عررررررر >~< 🙆🏻‍♀️💖💜💙💕
تو چرا هروقت کمک میخوام کمکم میکنی 😢😢😢😢
خیلی مهربونی 😭😭😭😭😭😭💖💖💖💖💖💖💖💖

تو weverse بزارم مشکلی نداری؟

نه عیبی نداره
مرسیییییی 💖💖💖💖💖💖😢

اوکی♡

😍🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️

من برات میزارم توییتررررررر❣❣❣❣❣

عسلممم *-*
وای مرسی عشقممممممم 💖💖💖💖💖💜💙

چیز چیز 

من تویتر یا اینستا ندارم ولی خب میتونم بزارم توی استوری واتساپم؟ 

چون توی اونجا ۷۰ نفر میبینن و حتما اونا هم پخش میکنن

عررررررررر مرسی مرسی
عیب نداره هرجا میخوای بزار 😍😍😍💖💖💖💖💖💖💖🙆🏻‍♀️

خوشگله چقدر نقاشیات😭😭😭😭😭❤❤❤

مرسییییییی 😍💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan