فک کنم لازمه نشونتون بدم... حتما ببینین این پستو... حتمااااااا + من تمومش کردم :)

قضیه اینستا جنی و تهیونگ و که شنیدین؟ نشنیدین برین اخبارشو بخونین از من نپرسین دیگه...

 

+

تمومه

من از فندوم آرمی زدم بیرون

دوبار زدم بیرون... دفعه قبلی برگشتم چون دیگه فن نبودم کلا... ایندفعه رفتم بیرون بخاطر آشغالاش....

دیگه هرگز برنمیگردم

من هیچوقت یه آرمی نیستم و نمیشم... :)

 

و ببین این سری آرمی های بیشعور عن گه سگ کونی کون پاره عقده ای مشنگ ****** ***** ** *** *** چه بلایی سر جنی آوردن

آخه چیکار (مامان من 😂😂😂😂) دارین؟

بخدا من قلبم تیر میکشه اینارو میبینم، ترک میفته، نه واقعا میشکنم زیر هیتای جنی... خودش چی میشه؟ یذره مراعاتشو کنین حداقل بیشعورا...  تهیونگ بی ناموسه بره با جنیِ دوست پسردار قرار بزاره؟ یا شما بی ناموسین که فک میکنین تهیونگ هم لنگه خودتون بی ناموسه؟

اصن من هیچی نمگم

 

اینارو بخونین

بخونین...

بخونین ببینین حمله کردن به اینستای جنی تو کامنتاش چی گفتن بهش

ببینم اینایی که میگن تهیونگ هیت میگیره نه جنی... چطور این حرفو میزنن

بفرمایین..

بخونین.......

  • ivanka ♡♡
چهارشنبه ۱۷ آذر ۰۰ , ۱۳:۵۸ (✿◕‿◕✿) 🌙Black moon🌒

اقاااااااااااااا دو مین ویتتتتت

ته جنیو فالو کرده به اشتباه یا اصن از قصد

دلیل نمیشه ک بیاین جنیو سوراخ کنین

این چ کاریه عهههه😐

بابا همکارنننن همکاررررررررر خبر مرگم

اصن فالو کرده عشقش میکشه تازه جنی فالو بک بده بازم عشقش کشیده

فالو کردن ک نشانه قرار گذاشتننیییییییییی

😐😐😐😐چرا؟واقعن چرا؟اصن قرارم بزارن ب ما چ

خو خوشن قرار میزارن د

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

خداروشکرررررر قرار نمیزارن جنی که دوست پسر داره 😂

جفتشون هیت میگیرن.... اینا نخاله های فندوم آرمی که دارن به جنی هیت میدن... نخاله های فندوم بلینک هن به ته هیت میدن....

من آرمیم و بلک پینک رو هم دوس دارم (جزو فندون بلینک نیستم چون نخاله توش زیاده ... میدونی که چی میگم؟ سولواستنی و اینا کلا توش زیاد تره ولی بلک پینک رو با تموم وجودم دوس دارم و ازشون حمایت میکنم...)

ته اشتباهی دستش خورده جنی رو فالو کرده....

هیچکدوم لایق این همه هیت نیستن:)

آره ولی تهیونگ کامنتاش بسته ست
خیلی فرق میکنه
تهیونگ راه کمتری واسه هیت دادن پیدا میکنن 
💔

اه خدا از دست این فنوارا 

فقط منتظرن یه اتفاق بیفته بعد بریزن سر مردم

 

فک کن گوشیتو باز کنی این همه کامنت استیکر فاک و استفراغ و گه برات اومده باشه... بخدا نمیتونم همچین چیزیو هضم کنم... دیگه کون پارگی هم حدی داره...

بقران گریم گرفت

یه پیام دارم برای ارمینای تعصبی عزیز

اونی من بیشعورم خاستی سان کن😐

روم نمیشه جدا بگم اون کلمرو .. چیز تهیونگ تو کون تک تکتون ت کون هرکی ب جنی هیت میده

کصکشا :/ گوهن گوووهه ی تیکه گوه اینا مطمئنم ناخواسته ساخته شدن :|

وااای اونی

اصلااا نمیتونم با فندوم ارمی کنار بیام

اصلا نمیتونم برم بینشون

ی مشت بچه سال*حالا بعضیاشون*ریختن 

نمیخاستم بخاطر اینا گریه کنم

اخه یکی نیست بگه احمقا اگه جنی خدایی نکرده زبونم لال مثل سولی بشه چ گوهی میخاین بخورین

اهههه حرصی شدم

منم گریم گرفت
اصن اینقد که من شکستم اینقد آسیب بهم وارد شده ها...

کنچانا بفحش 😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

💔💔...

فیک فنا خیلی اشغالن یو نو؟:)

به عنوان یه مولتی فن از همه ارمیا و بلینکای فیک متنفرم:)

اینا انقدر با هم خوبن شما کاری می کنید حتی اگه باهم دوستم باشن نتونن بگن.

سر همین دعواهای الکی بین اکسو و بی تی اس پسرا دیگه نمی تونن اونجوری که همین ۴ ۵ سال پیش باهم اوکی بودن باشن:)

با سولو استنیشون گند زدن به همه چی...

 

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

سولو استن یعنی چی؟
یعنی فقط یه عضو گروه... یا فقط یه گروه کیپاپ... درست؟

وا

چشونه اینا

بیچاره این

👀🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🕳

جنی بمیرم براش دختر خوشگلم

.حیف بی تی اس حیفففف واقعا ارمی نیستی

 

💔💔💔...
بخدا حیف بی تی اس...
ببین وانس چه افتخاری واسه آیدلاشون میارن
و ببین آرمیا چطور آبروی بی تی اسو بردن تو همه زمینه ها
اصن این فندوم جای ذوق نداره :)

درسته که جنی هم هیت میگیره اما برو ویروس و  توییتر  و اینستا رو ببین خیلی ها هم دارن به تهیونگ هیت میدن. 

ول جنی بیشتر میگیره
تهیونگ بیشتر داره ازش حمایت میشه

اینم یادت نره تو به خاطر یه مش ادم نفهم طرفدار بی تی اس شدی که حالا هم داری به خاطر همون آدما از فندوم میری بیرون☺

دقیقا 
واااااااای چه جمله باحالیییییی
خ خفن بوددددددد

واااااای دقیقا اه

واقعا واس همچین ارمیایی متاسفم

 

خیلیاشونم یا فن تعصبین یا ویکوک شیپر:|

اخه نمیفهمن که اقا تهیونگ دستش خوردههههههههههههههههههههههههههه

 

تهیونگ دستش خورده فالو کرده 

جنی بیچاره چیکار کرده؟:||||||||||||||||||

 

واقعا حالم داره با اینکاراشون بهم مخوره

 

جنبه فن بودن هم ندارن ...

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
مرحبا


راستی
اون زنه هست لیزا؟
آمریکاییه
اومده یکی از آهنگای بی تی اسو کاور کرده
بعد رو لباسش نوشته ویمین :/ وی×جیمین :/
لیزا هم ویمین شیپره پس 🤣🤣🤣🤣

ببخشید این حرف رو می زنم ولی فندوم بیشعور توی همه ی گروه ها هست😠😠😠 ممکنه بعضی از آرمی ها بیشعور باشن😫😫😫 ولی این تقصیر پسرا نیست به خاطر بعضی از آرمی ها نباید از فندومشون بیای بیرون اگه واقعا پسرا رو دوست داری باید خودشون رو دوست داشته باشی نه فندومشون رو😊😊😊

اوهوم
من ارزشم بیشتر ازیناست
که هم سطح اون همه آشغال، ارزش خودمو بکشم پایین
من نمیخوام اسم اون سگا رو منم باشه
این فندوم جاییه که بودن توش مایه ننگمه
(سگ هایی که اسم آرمی روشونه... نه همه آرمی ها)
چهارشنبه ۱۷ آذر ۰۰ , ۱۵:۱۲ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

دلیلی که از ارمی ها بدم میاد:) :|

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

باز دارن به جنی هیت میدن؟؟؟😱چی از جونش میخواین اخه؟؟😠😠😠

خیلی کثیفن این افراد😠😠😠😠😠😠

روزی نمیشه بهش هیت ندن نه؟؟؟😭😭😭امیدوارم این حرفای پوچ و *************بهش ضربه نزنه😭😭😭😭😭😭چجوری دلشون میاد اخه😭😭😭

من خیلی ناراحت میشم که به آیدلی حرف بد بزنن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻💔💔💔💔💔💔💔💔
چهارشنبه ۱۷ آذر ۰۰ , ۱۵:۴۹ 𝑀𝑜𝓂𝑜𝓇𝒾𝓃𝑔 :) ♠️❄

بدبخت ته بچم دستش خورد فالو کرد:|

انقد شلوغش نکنین 

آره
بعد بحث اینجاست که جنی این وسط چکارست که حملیدن بهش 

چرا مردم سگن 

چرا انقد کصشرن

چرا بی شعورن

یه چند فش به سبک تتلو تو دلم بدم

دقیقاااااااا
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

وای کامنتارو نشستم خوندم

واقعا این هارمیا دارن ابروی بی تی اس بدبختو میبرن

زارت هرچی میشه پناه میارن به فندوم بزرگ و اینکه بی تی اس چقد طرفدار و افتخارات داره

خو به تخم نداشتم

به چیز نداشتم

عن هر جیزیو در میارن منم روم نشد برم تو فندوم بی تی اس

بعد هیتایی ک به هیدن دادن خودمم یمدت ب هیدن هیت میدادم ک واقعا دوران تباهیم بود الا تعصبی فنشم دیقا مث همین ارمیا که کسی زر بزنه ینی گوه خورده .. ولی خب فرق داره .. ما فندوم بزرگ به رخ نمیکشیم افتخارات چرتو پرت ب رخ نمیکشیم ایدلمونم نرفته سازمان ملل اجرا کنه ما استعداد ب رخ میکشیم ..

وای اونی دارم حرص میخورم

بعد میگن چرا هیت میدین .. خو شاسکولای بوزینه امازونی بخاطر درآوردن حرص شماس وگرنه بی تی اس به ما چه😐

مثنسنستسددسدسدسدسد-^-

ولش من حرص نمیخورم*-*

من نگران جنیم خیلی هم نگرانم

اگه بچم کاری دست خودش بده چی؟ ای خداا

آره بخدا

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

هزار آفرین
اصن حرف قشنگ یعنی این
ببین چه حرفایی از دهنت درمیاد
از گل هم گل تر... اصن الماس داره میباره از دهنت
بوسسسسسسسسسس بهت که اینقد خوبی 💖💖💖💖💖


اممم بعضیا میگن چون پست گذاشته یعنی یا حالش خوبه
یا کلا به چپش گرفته
دعا میکنم واقعا همینطور بلشه
بیاین امیدوار باشیم همه رو به چپش بگیره 🙏🏻🙏🏻🙏🏻💖

پ.ن: ملت امروز استایل توایس نمیزارن اعصابم فاکیه
#ملت

فقط بدون اونایی که هیت میدن به مردم نباید اسمشونو فن بدونیم

همین

من خودم ارمی ام هم بلینک ولی تاحالا هیچکدومشون نه گیر دادم نه هیت 

اینایی که اینجور هیت میدن اسمشون فن نیست

اینایی که به هر چیز ناچیزی ازخود میشن فن نیستتتتتتتتتنننننننننننننننن

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

یسسس آفرین به تو
به تو میگن مولتی فن آدم

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

استایل توایس چیه اونی*-*

همون برنامه هه که هرروز دارم میزارم روزی استایل یه عضوش بررسی میشه 😂😂😂😂👗

نمیدونم همچین ادمایی رو درک کنم
واقعا نمیتونم
حتی هضم کردن حده خریت شونم سخته..
حرفی ندارم فقط تاسف

👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
لایکککککک 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

حالا برعکس،من وقتی تهیونگ جنی رو فالو کزد ذوق کردم 😐😂😂😂😂

بابا ول کن جو آرمی رو،بخاطر خود پسرا آرمی باش

😂😂😂

ولش دیگه درومدم 😂🤣

حقیقتش کامنتا رو خوندم ناراحت شدم:)

من آرمیم:)

آخه چرا میگین سگ؟!:)

چرا هیدن رو میارین وسط؟!:)

چرا بهمون میگین بوزینه؟!:)

باشه بعضیا واقعا تند رفتار میکنن،اما یکی مثل من چرا؟!:)

ادمین یه چند وقت سر به وبت نمیزنم:)

روحیم نابود شد:)

بعدا میام:)

اسم آرمی مایه ی ننگته؟!:)

یعنی الان من آرمی هستم مایه ی ننگم؟!:)

من هم بلینکم و هم آرمی،تازه عاشق جنی هستم،ولی...

شما جوری حرف زدین که به خودم گرفتم:)

هیدن؟ من نگفتم یادمم نمیاد راجب چی بود ولش 👀

عزیزم دنت ووری
حقیقتش یکی از گل ترین دوستای بیانم که درواقع عشق منه هم آرمیه
اصلا به هیچ وجه منظورمون همه نبودن
یه سری آرمی سگ داریم که اکثیر جمعیت آرمی رو تشکیل میدن
و یسری آرمی خوب که خیلی خیلی کم هستن بین اونا گیر افتادن و اتفاقا دارن جور اونارو هم میکشن
و بهرحال اسم اون سگا هم آرمیه
واسه همینه که مایه ننگمه اسمم آرمی باشه 
هم اسم اونا میشم
کسی که نمیفهمه کیپاپ چیه اسم خودشو گذاشته آرمی
بعد خوبا بدنام میشن الکی
برات تعریف میکنم چقد آرمیا بدنام شدن بخاطر کارای اونا

خدایی این عین حقیقته
یکی دوروز قبل ازینکه از فندوم دربیام
دوستم تو مدرسه میگفت الان هرکی آرمیه بچه ست زیر 18 ساله ، آدم بزرگ اصلا نمیشناسم آرمی باشه ، و غیره... (درواقع هیچکدوممون نمیشناختیم اونم راست میگفت)
و اون یکی دوستم گفت نگاه کن پریسا داره با عصبانیت نگاهت میکنه الان میخورتت
ولی کاملا اشتباه میگفت‌. من... اونجا فقط برای جنی ناراحت بودم... :)
هیچ حرفی راجب بی تی اس نزدم... :)
ولی... اونا ناخوداگاه منه بی گناهو هم قاطی اونا حساب کردن و حق داشتن 
چون هر آرمی تاحالا دیدن همونجور سگ و آشغال بوده.. پس چرا منو باید خوب میدیدن؟ :)
حق داشتن کاملا

و میدونی چیه
من هیچی نگفتم
چون کاملا حق با اون بود راست میگفت
یه کلمه هم حرف نزدم
فقط... با چشمای خودم دیدم که کلمه ی آرمی چقد مایه ننگه که رو آدم باشه
بعدشم که رفتم کامنتای جنی رو خوندم و با این استیکرا مواجه شدم
😡🤢🤮🤡👺💩 (ایموجی قبر هم بود من الان پیداش نمیکنم)
و با این جمله های : f*ck you / are you dating v? / die jennie مواجه شدم
بعد از دیدن اینا 
تصمیم قطعی مو گرفتم
و از کلمه ی آرمی متنفر شدم
تمام

بنظرم هرکس دیگه ای هم جای من بود قطعا همینکارو میکرد... 👀👌🏻

خودتو ناراحت نکن عزیزم
مطمئنم تو جز اونا نیستی 
بوس 💖💖💖💖💖💖
ممنون که هم بلینک و هم عاشق جنی هم هستی :) تو خیلی خوبی :) 💖💖💖💖💖💖💖💖

من خودم چون آرمیم کلی مسخرم میکنن کلی قضاوتم میکنن،بقیه برام مهم نیستن،پسرا برام مهمن،با دخترای بلک پینک دیگه بقیش هیچ.

من قبول کردم که باید با بعضی آدمای آشغال زندگی کنم.

پس بیخیال همچی

هوم :((( سخته T~T
خوبه خوبه 😍

من شاید واقعا آمادگیشو داشتم که از فندوم دربیام
اول کیپاپر شدنم آرمی شدم
ولی بعد از یه مدت درومدم چون درکل خوشم ازشون نیومد
بعد ازینکه باتر اومد دوباره فن شدم
یعنی کلا چندماه آرمی بودم
و بعد با شدت بیشتری درومدم با این تفاوت که
ایندفعه بینشون کراش دارم اونموقع نداشتم
تا وقتی کراشم بمونه ازش بدم نمیاد... پس این چیز خوبیه *-* 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻💖

دوتا نکته...اول تو داری یه طرفه قضاوت میکی آرمی ها هیت دادن ولی بلینک هام همین مقدار هیت دادن کامنت های زیر پست های جنی رو میبینی بعد زیر پست تهیونگ رو نمیبینی...بعد تازه نگم نود درصد بلینک ها با اکانت فیک هیت دادن تا ارمی ها رو بد جلو بدن...و یه نکته دیگه...مثلا خیلی بلینک ها آرومم بلینک ها کیا بودن کسایی که موقع کرونا شوگا براش آرزوی مرگ کردن ولی آرمی ها موقع کرونا لیسا پیام مثبت میذاشتن...نمیگم همه فندوم بدن هم خوب دارن هم بد ولی از ظاهر قضاوت نکن خیلی از آرمی هام بودن که داشتن عذرخواهی میکردن بخاطر حمله ها...

^^ 💖

دوتا نکته...اول تو داری یه طرفه قضاوت میکی آرمی ها هیت دادن ولی بلینک هام همین مقدار هیت دادن کامنت های زیر پست های جنی رو میبینی بعد زیر پست تهیونگ رو نمیبینی...بعد تازه نگم نود درصد بلینک ها با اکانت فیک هیت دادن تا ارمی ها رو بد جلو بدن...و یه نکته دیگه...مثلا خیلی بلینک ها آرومم بلینک ها کیا بودن کسایی که موقع کرونا شوگا براش آرزوی مرگ کردن ولی آرمی ها موقع کرونا لیسا پیام مثبت میذاشتن...نمیگم همه فندوم بدن هم خوب دارن هم بد ولی از ظاهر قضاوت نکن خیلی از آرمی هام بودن که داشتن عذرخواهی میکردن بخاطر حمله ها...

پستای تهیونگ بسته ان کامنتاش بستن کسی نمیتونه هیچی بهش بگه :)
همه اعضا کامنتاشون بسته ست :)

یه بلینک هیچوقت به حال روحی آیدلش آسبب نمیزنه برا هیچ هدفی مگر اینکه فیک باشه..

اوناهم بلینک عوضی بودن که به شوگا اینو گفتن
همونطور که آرمیای عوضی به جنی هیت دادن.. بلینکای عوضی هم به اونا هیت دادن
فقط عوضیا اینجورین :)
(نمیگم من عوضی نیستم.... شاید سر مای بودنم یه مدت عوضی شده بودم هوم؟ پستای دفاعی اسپا رو ببینی مشخصه.. منم برا یه گروه عوض بازی دراوردم)

اینو میدونم
الان آرمیا بخاطر هم فندومی هاشون باید عذرخواهی کنن؟
چقد پستن که باعث شدن بقیه آرمیا خجالت بکشن

تو مای بمون همیشه تورو خدا حتی اگه همه مای ها وحشی بودن منظورم دفاعیه نیس کلن مای باش خیلی مای باحالی هستی😅😍❤

 

 

البته خودمم مولتی فن بقیه گروه ها هستم ولی اسپا باعث شد برایه اولین بار یه فندوم ثابت داشته باشم برام خیلی باارزشن ولی به بقیه گروه ها هم هیت ندادم 

حس می کنم چپل چلغه بازی اس ام یکم باعث شده بعضی فندوما باهاشون دشمن شن الان برو بیوگرافی اسپا رو تو مجله تایم بخون همش دعوا چه برسه به بقیه جا هاسر هیچ و پیچ یه مشت جایزه پرست که فک نکنم اصن لذت واقعی آهنگارو هم بفهمن سر هیچی به اسپا هیت می دن باز یه سری فیک مای...مای هایه تندم که خوب واقعن داریم...کلی فن وار الکی پلکی...من اسپا رو می خوام چه اول چه آخر ولی این دعوا ها هیچ نتیجه مثبتی نداره فندوم مای به فنایه غیر تعصبی واقعن نیاز داره... پیشمون بمون لطفن😅❤

کاش به درکی فندوما برسن که بفهمن دخالت تو حریم شخصی آیدلا درست نیس چه برسه هیت دادن به کسی که خودش با یکی دیگس چه برسه هیت دادن به کسی که بعد ده سال کار با انتخاب خودش سمت کسی نرفت چه  برسه به گروهی که الکی هر روز هیت می خوره در حالی که یه سالس اصن این جو خیلی بد خیلی آزار دهندس کاش یکم فکر کنن بعد زر بزنن😕

مرسی 😂😂💖💖

اوهوم *-*
وای این مجله تایم چقد کامنتای چرت و پرت میدنا :/
آره.. 

من همیشه مای میمونم *-* 💖💖💖

ولی من مای خوبی نیستم(نبودم)
شاید الان خوب شدم نمیدونم
ولی خیلی افتضاح بودم.. عوضی بودم 😂😂

آره :/‌ 🤲🏻
🤦🏻‍♀️

اوکی ولی چرا به جنی هیت میدین؟ :|

جی دراگون اینجا ******* عه :/ (ساری هیت نمیدم)

اینقد از این ارمی فیکا بدم میاد که نگووووووووو :/

برا همینم خجالت میکشم بگم ارمی ام

خودمم سر این بلینک فیکا از فندوم اومدم بیرون حسی به اعضا ندارم ولی هیت نمیدم :/

 

ودف ودف ودف ودف

اوهوم خب همینو بگو :/
😂😂
منم متنفّرم 😑😑😑😑...
خوبه *-*

👌🏻🚶🏻‍♀️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan