چه جمله سنگینی 😱😱😱😱😱

"نمیشه توقع نداشت که اتفاقی نیفته"

یبار دیگه دقت کنین

نمیشه توقع نداشت که اتفاق نیفته

سه تا فعل منفی باهم بکار برده شدن

و این مفهوم رسانی رو درحد فااااک سخت میکنه

کلا جدا ازون بحث منفی در منفی....

سعی کنین فعل به فعل آنالیزش کنین و بفهمین به ترتیب چی به چیه

خدایی یه ربع ساعتی روش تمرکز کردم تا بگیرم چه خبره

اصلاااااااا فاکه

آره...

ولم کنین... اینجوری سخت سخت ترجمه نکنین نمیفهمم چی شده... (چیزه... این مانگا ترجمه شده بود داشتم میخوندم... بعد این جمله درگیرم کرد هی فک میکردم که این چه زری داره میزنه اصلا 😐😐😐😐😐 ولی یه صحنه های جرداری داره بعدا پستشو میزارم ببینین جر بخورین 😂😂🤣🤣🤣🤣)

 

جمله اصلی اینه :

این یه سفر طولانیه... نمیشه توقع نداشت اتفاقی بینشون نیفته

اصن میفهمین چی میگه؟

(ولیعهد با خدمتکار شخصیش رفتن سفر 😂🤣)

آخه من توقع دارم اتفاق بیفته بینشون... تو چرا میگی نمیشه توقع داشت؟

  • ivanka ♡♡

میگه باید توقع داشت اتفاق نیوفته 

یس آفرین 👏🏻😍
يكشنبه ۲۱ آذر ۰۰ , ۱۹:۲۶ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

میفهمم ولی نمیفهمم...*ریز کردن چشم ها*

😂😂😂
کامنت بالاییت 👆🏻

من اشکالی تو جمله ندیدم😂 منظورتو نگرفتم فکر کنم😂

مشکل نداره ولی فهمیدنش سخته
درهم برهمه... بالاخره توقع داره یا نداره؟ 😂😂
فهمیدی چی گفت؟

آره فهمیدم😂

اوک 😂😂

وی دچار پارگی رگ های مغز شده....

فک کنم منظورش اینه مکنه اتفاقی بینشون بیوفته

 

 

 

یا ن

 

 

 

 

 

فک کنم میک شاید اتفاقی بینشون نیوفته

 

 

یا شایدم انتظار نیره اتفاقی بینشون نباید بیوفته؟

رگ ب رگ شد مغزم😐

جررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

میگه نباید اتفاقی بیفته

معلوم نیست فازش چی بوده
آخه دوتا عاشق معشوقن رفتن سفر طولانی...
خب باید بیفته
بعد این زنه دلش نمیخواسته چیزی بشه =-= حسود 

جررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂

جرررررر تررررررر😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan