جررر 😐

قبلا فک میکردم

فقط عروسا، اونم تو روز عروسیشون، رژ لب میزنن؛

=هیشکی دیگه رژ نمیزنه=

خدایی این چیزارو از کجام در میاوردم؟ 😂😂

جررررر 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

پ.ن: همین الان یهویی یادم اومد

  • ivanka ♡♡

# باور های دوران کودکی 😂😂

😂😂😂😂
عرررر لینای من 😍😍💖💖💖
راستی برم پارت جدیدو بخونم 🚶🏻‍♀️

حالا این خوبه یکیو میشناسم فک میکرده دختر‌ها رو مامانا بدنیا میارن پسرا رو باباها::))

واااای جررررررر 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
دوشنبه ۲۲ آذر ۰۰ , ۱۵:۳۲ 𝑀𝑜𝓂𝑜𝓇𝒾𝓃𝑔 :) ♠️❄

میدونی من باور داشتم که عروس اصن نباید صورتش تا آخر عمرش بعد از اینکه شوهر کرده مشخص باشه😐💔

جررررررر 😂😂😂😂😂😂
فک کنم بخاطر همین از شوهر کردن بدت میومد 😂😂👀

جووون 💜😍

 

برو برو نظرم بدیا

😍😍😍
دادممممم عالیییی 😍💖
دوشنبه ۲۲ آذر ۰۰ , ۱۶:۰۵ عروسک لاما بلا پورچ 🦙🧁 🌈🧋

من این تصور رو درباره رنگ مو داشتم :|.....

آ آره اینم هست
فک میکردم آدم فقط باس واسه شوهرش مو رنگ کنه 🤣🤣
دوشنبه ۲۲ آذر ۰۰ , ۱۸:۴۸ عروسک لاما بلا پورچ 🦙🧁 🌈🧋

خوشحالم که تنها نیستم تو این مورد :|....‌

😂😂😂😂👏🏻👏🏻👏🏻

منم یه فکت بگم 😐

وقتی بچه بودم فک میکردم که مامانا میرن یه شب بیمارستان بعد از پنجره😐 فرشته ها بچه ها رو میارن میدن به مامانا😐😐😐

تا ده سالگیم همین بود افکارم😐

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
جرررررر
من میدونستم از شکم میان ولی فک میکردم شکمو پاره میکنن
تا نگو زایمان طبیعی یچی دیگست :/ 😂🚶🏻‍♀️

بابا وضع من از تو بدتره😐

با افکاری ما رو بزرگ کردن که نگو و نپرس 

😐🍃

جررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂💔💔
سه شنبه ۲۳ آذر ۰۰ , ۰۹:۳۲ 𝑀𝑜𝓂𝑜𝓇𝒾𝓃𝑔 :) ♠️❄

اره و هنوزم بدم میاد😂😂😂💔

اخه فک کن ازدواج نکنی بعد راحتی نیازی نداری به کسی جواب پس بدی کجا بودی چرا دیر اومدی چی بخوری چی نخوری 

خودتی و خودت آزادددد😂💔😐

و دقیقا من هم 😂👌🏻
آرهههه 😌😌😎😎
تازشم.. شوهره هم واسه یکاری آدمو میخواد که بشدت ازش متنفرم :) 👏🏻👏🏻👏🏻
سه شنبه ۲۳ آذر ۰۰ , ۱۰:۱۷ 𝑀𝑜𝓂𝑜𝓇𝒾𝓃𝑔 :) ♠️❄

بل بل حق گو این عالم کیست؟ بل بل پرنیاس😐💔😂😂😂😂😂😂😂

من فقط حاضرم کلفتی یه نفرو بکنم که اونم اینه:> بکلیک

خلاصه اره من برا کراشام هر کاری میکنم😐💔❤

یپ........

یس 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻😂
عررررررررررر *-*
چه کراش *-*
😂😂
سه شنبه ۲۳ آذر ۰۰ , ۱۰:۲۲ 𝑀𝑜𝓂𝑜𝓇𝒾𝓃𝑔 :) ♠️❄

ببین اصن ایشون کراش خواهران تی دی فنز سرزمینمه 😂🤟 گنگشم بالاسسسس اصن وایی من حاضرم با کله برم تو دیوار براش از بسس که کراشههههههههه #-#

واو جرر 😍😂
عررررررررررر پس 🏃🏻‍♀️🕳

میشه همه لینک وبشون رو پیوند کننند برم توشون 

لطفااا

کدوم وبا؟
اونایی که کامنت میدن که پیوند کردن
جلو اسمشون یه علامت 🔗 هست بزنی روش وارد میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan