چه حسی پیدا میکنی اگ...

اگه  اسمت 

تو یه کشور دیگه

یه فحش خیلی خیلی زشت باشه

چه حالی پیدا میکنی؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂

= من اگه بودم کشوره رو میزاشتم کنار =

 

خب.. اگه کشوری که برا زندگی رفتی توش بمونی چی؟

اسمتو عوض میکردی؟

خدایی تصورش خیلی وحشتناکه برام 👀😂🤣

من حداقلش یه اسم استیج (:///) زاپاس دارم 

‌..الکی مثلا..

فوقش بیام بگم صدام کنین ایوانکا 😂

  • ivanka ♡♡

من خودم تجربش نکردم وای زجرشو کشیدمم

اوه :*) 🏃🏻‍♀️🕳😂

تصورش وحشتناکه:/

جرررر 😂😂😂👌🏻

حالا شاید سوال بشه چجوری تجربه نکردم ولی زجرشو کشیدم..

باید بگم تا وقتی اسم یکی از پسرای من کونه و به زبون خودش معنیش میشه مرد موفق و بزرگ من حرفی ندارم اصن بای

خواستم بپرسم بعد گفتم ولش کن وقتی خودش میگه کشیده ینی کشیده 😂😂
وای جررررررررررررررررررررررررررررر 😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
بچه خودشم نمیدونه بمیرممم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ولی من هیچوقت همچین حسی بهش نداشتم
بعضیا هنوز عادت نکردن به اسمش ولی من کار ندارم
شاید چون زیاد فخش میدم عادت کردم (آخه شبانه روز این کلمه تو دهنمه 😐🤣)

ا اونجایی که تو خونه به اسمی که اینجا صدا میشم نمیشم

به سوفیا اینترنشناله/=

سو ای دونت نو/=....

آره خوبه توهم یه اسم استیج داری 😂😂😂😂
گود گود 😎👏🏻

قالبت چه خوشگله

مرسییی *****-*****

وای جررر نمیدونم دقیقا تو همچین موقعیت باید چه گلطی بخورم برام پیش نیومده

کنچانا خدا نکنه پیش بیاد 😂😂😂🚶🏻‍♀️
سه شنبه ۱۴ دی ۰۰ , ۰۰:۱۷ چه برایمان آورده ای مارکو شامپو گیاهی پرژک😐🧴

دوستم توی دانمارک زندگی میکنه بعد اسم معلمشون به فارسی معنی بدی داره 😂

 

اسم اون یکی معلمشون *سوسنه* عه😐

😂😂😂🤦🏻‍♀️

😐👀
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan