داداشمو موآ کردممم 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

*داداشم 11 سالشه*

هووووووووووووووووو

داداشمو موآ کردم

💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

خیلی ذوق کردممممم

همون لحظه اول عاشق بومگیو شد

بعد دیگه اسمشو براش گفتم و اینا...

دیگه همش میگه برام تی اکس تی بیار بومگیومو ببینم

ایناهم حرفاش : چه گوگولیه، چه خوشگله، چه موهایی، چه صدایی، و... 😂

فعلا بومگیو رو شناسوندم + و سوبین رو

ویدیوهای مجری گری شو که نشونش دادم ازش خوشش اومد گفت چه آدم باحالیه

وقتی فهمید لیدره که دیگه پاشد رقصید 🤣

 

ببین همین امروز فنش کردما ولی هرچی نشونش میدم بومگیو و سوبینو توش تشخیص میده... رنگ و اندازه مو هم روش تاثیر نداره فوری میشناسشون

همچین کیپاپری خیلی بَه بَه داره

بههه بههه 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

 

بایسش هم که دیگه گفتم... بومگیو عه

میگفت از بین همه بایساش دو نفرو خیلی بیشتر از بقیه دوست داره

آساهی ،،،،،،،،،،، بومگیو

(آساهی عضو ترژر)

بله بله

بدجور از بومی خوشش اومد 😂😂🤣

ترژر یکی دو ماه میشه که فنه.. ولی بومگیو یه روزه شد بایس کیپاپش 🤣

پ.ن: ذوق دارممم 😂💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

  • ivanka ♡♡
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۱۳:۴۰ من یه پرندممم کیوتم کیوتتتتت*-* ( هرگز با نیلی شرط نبدید"-" )

بابایی:")جدیدا چرا انقد دلم برات تنگ میشه:")؟

عههههه تویی گوگولی مننننن 😍😍😍😍
بیا بغلللللم 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🏃🏻‍♀️
منمممممم 👀👀
اممم شاید چون خیلی نمیام(؟) 😂😂
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۱۳:۴۵ من یه پرندممم کیوتم کیوتتتتت*-* ( هرگز با نیلی شرط نبدید"-" )

بابا ابهتم =-=..

بخللللللللللل

جیخخ

نمد"-"منم کمتر میام"-"

جررررر 😂😂😂😂😂
بغللللل
💖💖💖💖🙆🏻‍♀️
اوو 👌🏻👀

داداش من عاشق جیهوپه....تنها ایدولیه که دوسش داره .میگه خیلی کیوت و خندونه😂

واوو جیهیو عالیست 😂😂😂💕

ولی اگه بچه ی کوچیک دارین قطعا با hey tayo و billy poco انهایپن کیپاپر میشه🤣

آرههه 👌🏻👌🏻👌🏻 ولی نداریم 🤣🤣

من پسر داییم عاشق درانک دیزه انهایپنه دبیبشم اون صدای بوق طور وسط آهنگه 

کیوتتتتت 😂😂💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan