کنسرت اس ام + زمانش + ترک لیست آلبوم

کنسرت مفتی میباشدددد 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

تو خود یوتیوب هم هستش (چیزای دیگم هستا)

اینجوری فک کنم میشه دانلودش هم کرد (آره؟)

من... باید نت بگیرم... با بالاترین کیفیت ببینمش 👀😭

ببینین کیف شو ببرین 😎💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

ببینین چه اس ام خوبه بخدا اگه کنسرت بلک پینک رایگان بود پول بیشتری درمیاوردن من نمیدونم اینکارای چرت وای جی ینی چی :/ 

 

+

کنسرت 1 ژانویه ، ساعت 7 و نیم صبح خودمون (ایران) پخش میشه

لعنتتتتتتتتت 😐😐😐😐 نکنه جمعه ست؟ مامانم هی باید بگه چرا اینجایی چرا اونجایی هی نزاره من راحت باشم؟ 😐😐😐😐😐

الان دیگه واقعا لازم شد برم نت مفتی بگیرم 😐

در این صورت تا 11 نت دارم.... تا اونموقع کنسرت تموم میشه نمیشه؟؟

وای میتونم با بهترین کیفیت ببینمشششششش

هووووهووووو 😈😈💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

 

+

ترک لیست آلبوم (10 تان)

01. (Light (hope from kwangya از کل آرتیستا

02. Dreams come true از اسپا

03. Dinner تی وی ایکس کیو 

04. Melody گرلز جنریشن اوه جی جی

05. Magical تی وی ایکس کیو و سوپر جونیور

06. Ordinary day کیوهیون(سوجو) و اونیو(شاینی) و ته ایل (انسیتی)

07. Zoo از تیونگ، جنو، هندری، یانگ یانگ(انسیتی) و جیزل(اسپا)

08. Snow dream 2021 از یری(رد) و هچان، چنلو، جیسونگ(انسیتی) و نینگ نینگ(اسپا)

09. Goodbye in december از سانی(جی جی) و جونگوو، رنجون(انسیتی)

10. ارکسترال the promise اچ او تی ورژن جاز

 

پ.ن: من کشته مرده این همکاریام :)

  • ivanka ♡♡

اون سری هم مفتی بود ولی بنده نت نداشتم...😂

آره یادمه :*)
بنده یوتیوب نداشتم :/ 😂🤣

شت من خبر ندارعم کیه؟

نمیدونم کیه فهمیدم خبرت مینمایم 👀🤣

توروخدا نگو که تو دی ماهه که خودمو از صندلی پرت موکونم پایین

آره 👀
یه هفته دیگست 👀

فاک به امتحانا وگرنه می نشستم مثل پارسال نگاه می کردممممم:")

بعد همه می گن اس ام بده:")

 

هومممم منم امتحان دارم ولی
گور بابای امتحانا :/ دوازدهمم هم مثلا :/
باس یکم به فکر باشم... باید دیپلممو بگیرم حداقل مگه نه؟ 🤔🤔🤣

واجب شد برم ببینم به خصوص مورد ۶ و ۷ و ۸🤩😍🥰دلیلش هم کاملا مشخصه نه؟☺😆😁😄

بخاطر انسیتی؟ 😂😂

این کنسرته فرق داره با آلبوم
کنسرت جداست (اینا که نوشتم شاید تو کنسرت نباششون)
آلبومم جداست
الان موزیک ویدیو اسپا اومده (ترک دوم)
بقیه هم دعا میکنم همشون موزیک ویدیو داشته باشن 😭😭

نههههههههه اونموقع من فیزیک و شیمی درممممم

تف به این شانس گوهههه

اووووه منم الان دیدم زیست دارممم
فاکککککک 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

منم امتحان دارم ولی خو سوالا رو گفتن نصف معلما در حد دانشگاه می خوان بدن:))))

منم دوازدهمم:")

دیپلم فقط ترم ۲ مهمه دخترم زندگیتو کن😹❤

وات د فاکککککک؟؟؟؟؟
معلمای ما هم ریده ان.. امتحان مستمر زیست گرفته بالاترین نمره 13 بوده :) 👏🏻👏🏻👏🏻
عههه 😍😍✋🏻
جرررررررر بهتر 😂😂😂🤣🤣💕

عقده ای و سادیسمین معلمام😹💔

چه زیباااا:))))))

اره:")

اره بابا راحت باش😹❤

 

دقیقا 😊😊😊👏🏻👏🏻👏🏻
خیلی زیبا :))))
😂😂💖

من براzooبیشتر از همه الان ذوق دارم همشون رپر لاینن😍😍😍

 دریم کام ترو خیلیییییی مرگ آور بود 

اگه اینم قشنگ کار کرده باشه عالیه ولی یه حسی بهم می گه زوو ام وی داره😍

یسسسس.. یجورایی مث misfit انسیتی میشه که همه رپراش باهم بودن *-*
خیلییییییییی
منم دلم میخواد داشته باشهههه 😍😭

ماشالله پسرام چه فعال هستن☺🥰😍توی این مدت کلی رکورد زن😊☺ سانی هم با رنجون همکاری داره😁😄 سانی رو دوست دارم خیلی کیوته رنجون هم که چیزی درباره اش نمیگم🤣🤣🤣

بلههه 😎
آره با رنجون و جونگوو
یسس 😂😂😂💖

نه شنبس :")
منم امتحان ندارممممممممممممشیسمنیکتنیسشتنیسشتنیستکیسش

بهتررررررر 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
منم ندارم فرداش دارممممممم 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

البته من بعدش هندسه دارم هق :")

.ای پریسا همش فک میکرذم اون روز امتحان دارم و میخواستم زمین و زمان رو به فوشای ناموسی ببندم که دیدمممسخسظتنککبکتنطتطتطظ امتحان ندارممممممممممممممممم

سشمکیمننسمشسکمنس

+ (بی ربط) فقط منم که همکاری تی وی اکس کیو و انسیتی میخوام؟:")

اوه :*) 🤲🏻
جررررر خداروشکر 😂😂💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

+ نهههههه :))))))
منم هستم :))))))

+ یونهو و جهیون..............................

وای یونهو و جهیوننننننننن ~~~~ :*)))))))

اقا اینو ول کن.... 

 

اون گرل گروپ که زیر مجموعه اس امه رو کجای دلم بزارم ها؟:) 

چرا اس ام یهو شک وارد میکنه؟ :") 

 

خب نمیگه ما هم ادمیم قلب داریم؟ 

 

بوا هم توش ههههههههههه کایجعیحغیخبیفخ

تهیونگگگگگگگ خفیکبغحسحغساکسیتککتیحسغکسااحیکیعکساکا

ایرین وای:") 

دیگه نمیتونم ادامه بدم.... قلبم:"))))) 

:)
دیقا
اینقد هیجان دارم واسشونننن
😂
بوآ ته یون هیویون سولگی وندی کارینا وینتر
تهیونگ؟ 👀
آیرین نیستش فک کنم 
منمممم TT
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan