و و و اطلاعات شناسنامه مو گذاشتم بیاین ببینین🚶🏻‍♀️ (رمز نداره 😐😐😐)

⚡ نام : پریسا / پری جون / ایوانکا

حقیقتش بینشون مونده بودم گفتم همرو بزارم :/

⚡ نام خانوادگی : انسیتیزن

نکته : من و شوکو یا خواهریم یا دختر عمو فامیلیمون یکیه البته اسمشو من واسش گذاشتم جررر 😂😂

⚡ تاریخ تولد : 2021.12.10 (نکته داره هرکی تونست بفهمه؟؟)

⚡ محل تولد : اس ام تاون - کوانگیا :/

⚡ دلیل تولد : ارور ناگهانی کوانگیا درحالی که والدین قصد داشتن آواتار انیمه ای بخرن به جاش یه بچه پررو زد بیرون

⚡ نام مادر : جنی کیم 🤣

⚡ نام پدر : دراگون جی 🤣🤣🤣

⚡ همسر : مفقود شده (نامشخص)

⚡ تعداد فرزندان : نامشخص (بیش از 23)

⚡ کد ملی : 23-202184-127 (نکتش ضایعه)

⚡ ملیت : وای جی-اس امی 

⚡ دین : نومین / مینسونگ / مینوو / چانبک 🤣

 

پیوست ها (:/) :

⚡ نام پدر از دی به دراگون تغییر یافت :/ 😂✋🏻

⚡ جنسیت از آوتار به زن تغییر یافت ://///

⚡ نژاد : انیمه ای :/

⚡ ماهیت : فرشته :///////////////

⚡ قد : 173 (واقعیه)

⚡ وزن : 58 (واقعیه)

⚡ رنگ چشم : صورتی براق اکلیلی با رگه های سرخابی :/

⚡ رنگ مو : نخوا رنگ مو بهت بگم :// هر دیقه یه رنگه همش تغییر رنگ میده 😌😌😌😌😌😎😎

 

فک کنم تموم 😂😂😂😂

خوب شناختینم؟ دیدین چه موجود نایابی ام من... جواهرم اصن 😎😌🤣🤣

  • ivanka ♡♡

نه نه بابات تو وایجین بعد تو توی کوانگیا به دنیا اومدی؟:/

بله رفته بودن آوتار بخرن 😂😂🤦🏻‍♀️
جمعه ۳ دی ۰۰ , ۲۱:۰۴ من یه پرندممم کیوتم کیوتتتتت*-* ( هرگز با نیلی شرط نبدید"-" )

عه منم اول کد ملیم 127 دارمممم

جدی عررررررررررر 🤯👏🏻👏🏻💕😂
جمعه ۳ دی ۰۰ , ۲۱:۱۳ 𝓙𝓮𝓷𝓷𝓲𝓮 𝓡𝓮𝓭

وای  جرر بچه از جنی فک  کن یتیتسنسگگسگزکزکرکرترحینفنگ

جرررررر آره :*) 🤲🏻💖
جمعه ۳ دی ۰۰ , ۲۱:۳۰ 𝓙𝓮𝓷𝓷𝓲𝓮 𝓡𝓮𝓭

  ینسنسنسنسگگسگیگیکی😂

😂😂😂💕
جمعه ۳ دی ۰۰ , ۲۲:۱۷ 𝖓𝖎𝖑𝖎 🍫~

چرا حس میکنم تو ناویزی 😂😂

جررررر شاید 😂🤣

وای میدونستی جدنی من تو اونیکی ایمیلم فامیلیم رو سیزنی زدم؟😂😂😂😂

تاریخ تولدت؟ همین چنوخ پیشه

وای خیلی اشناست بذار ببینم حدسم درست بوده

نیشسمکشیس تاریخ انتشار ام وی یونیورسه :"))

من اگه قرار بود تو اس ام تاون جایی داشته باشم ترجیح میدادم مثه مارکهیوک بین کوانگیا و ریل لایف در رفت و آمد باشم :")

جرررررررر 🤣🤣🤣
نو
آفرینننننننننن جیییییییییییغ 👏🏻👏🏻👏🏻😍😍😍
وای خ ذوق کردم شوکو 😂💃🏻
سیزن واقعی که میگن ینی این :*) 💖💖💖💚💚💚
واوو عررررر *~*
خیلی قشنگه اینجوری :*)
دلم خواست :*

نو؟

اول گفتی نو ولی بعد گفتی آفرین نفهمیدم..*-*

حقیقتا اولش فک کردم تاریخ ام وی بیوتیفوله ولی رفتم نگاه کردم دیدم اون 14 عه بعد دیدم عهه 4 روز قبلش یونیورس بوده خوو :")

بشمبنشنمسبگنش ذوقققTTTTT

منم دلم خواستتت هقق

نه یعنی تولدم اون روز نیست 😂
دوس داشتم مال بیوتیفول رو بنویسم ولی دلم نیومد
انسیتی کامل بود ولی سه تا از بچه هام نبودشون جا خالیشونو حس میکردم :*)
رزونانس هم میتونستم بنویسم البته *-*-*-*-*
*-* 💖💖💖
هوم :*))

جدا از چیزایی که نوشتی و نیم ساعت بهش خندیدم قدت چقدر بلنده حسودیم شد🥲😂😂😂

بزنم به تخته بعدا نگید چشمش شور بود:/

جرررررر 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
اوه.. ولی بدون که پز نبود 😂💔
هرچی باشه تو از من کوچیکتری جای رشد داری پس تا وقت داری خودتو درازتر کن (یه ورزشا و تغذیه هایی میخواد که من الان به ذهنم نمیرسه)
کنچانا کنچانا 😂😂💖💖💖
دنت ووری بوس 💖💚

میدونم😂💙

اوه ورزش... دشمن قدیمی من

😂💖
اوه اوه 👀😂
شنبه ۴ دی ۰۰ , ۱۸:۵۹ (✿◕‿◕✿) 🌙Black moon🌒

یدونه ازینا لدفن

 

 

میبرم:)😂

خیلی باحال بود مخصوصن اونجاش ک. 

محل تولد کوانگیا

😂😂😂👌🏻

جرررر 🚶🏻‍♀️😂😂💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan