وقتی میخوای فیزیک بخونی و انسیتی نمیزاره + 😐😐😐 بازدیدا واقعا صفره یا بیان ریده؟ 😐🤨😐

 

اصن متلاشی شدم

لیریکاش داره رو مخم راه میره

ولم کنننننن ://////

وقتی میگم کیپاپرا جنبه ندارن همینه

ایشون تازه فنشون شده بوده جا نگرفتش اومد این کلمه رو نوشت حالا ببین کی گفتم 😂😂😂😂

آقا میخوای تبلیغ کیپاپ کنی چرا ذهن دانش آموزا رو منحرف میکنی؟ ㄱ_ㄱ

  • ivanka ♡♡
دوشنبه ۶ دی ۰۰ , ۱۶:۳۷ (✿◕‿◕✿) 🌙Black moon🌒

وای جرررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

جررررر 😂😂😂😂😂😂

عههههه😂😂😐😂

ولی تو درسا زیاد دیدم من این رزونانس رو

راستی من تازه به بیان وارد گشتم ولی وب رو دنبال میکردم، خیلی خوفین☺️

 

 

😂😂😂😂😂
والا من فردا امتحان دارم تازه دیروز کتابو باز کردم (بعد از دو سال)
واس همین اولین باره همچین چیزی میبینم 🤣
عه خوش اومدییی *-*
مرسییی 💖💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan