اون روز اصلا قراره برسه ؟ 👀🤷🏻‍♀️

نه واقعا جدا از این زندگی تکراری من

و استرسای شبانه روزیم

هرچی هم مشغولم کنه امتحان از ذهنم نره بیرون

با نصیحتای -بیشتر بخون- مامان مواجه شدن

صحبتای روزانه راجب رتبه این و اون

....

دیگه شده آرزو برام

که یه روز این شکلی داشته باشم

*نقاشی کشیدن/رقصیدن/فیلم دیدن/گوش دادن آهنگ با صدای بلند/خوندن با صدایی که حداقل بشنوم چی میگم/خوابیدن تا حداقل 9/ غرق تو گوشی تا وقتی خسته شم/(و حتی اگر قرار باشه درس بخونم... اون مال اوقات فراغتم باشه)*

به اضافه 👇🏻

هنوز کم سن بودن :)

بودن کنار خانوادم :)

مشغله ذهنی امتحان و کنکور و قلم چی نداشتن :))

استرس نداشتن :))

شب و روز به استرس امتحان فردا نبودن :))

 

 

فک کنم اگرم بالاییه بشه... دومیه هرگز نمیشه :)

مگر اینکه همین الان ترک تحصیل کنم تا سال آخر نوجوونیم شانس داشته باشم

که اینم... غیر ممکنه :)

 

من حتی جمعه هامم

هرگز همچین روزی تو زندگیم نداشتم

و نخواهم داشت

جدی میگم ^^ 

کی گفته میشه؟ نمیشه آقا نمیشه میفهمی؟

قرار نیستتتتتت.. نیست نیست نیست

 

امید الکی فقط حالمو به هم میزنه

وقتی حقیقت جلو چشمته

که فرصتات مث فاک از دست میرن

و کشوری مث ایران کل بچگی و نوجوونی تو ازت میگیره

خاطراتت پر از افسردگی شده

روزانه اونقد استرس داری که میخوای کل وجودتو بالا بیاری...

 

باورتون میشه چندروزه حس و حال تهوع دارم؟؟

دقیقا از روز... اولین فرجه امتحانیمون شروع شد

همش میگفتم چیشده چی خوردم

امروز حتی یلحظه به خودم و پاکیم شک کردم :) ... که شاید حامله ام که وضعم اینقد خرابه :)

ولی معلوم شد که نیستم 🚶🏻‍♀️✋🏻

فک کن امتحان بلایی سرت بیاره که فک کنی حامله ای :) اوه مای گاد 😂👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

 

من اینجورم که

استرسم بعضی وقتا اونقد شدیده که

کل سیستم بدنم بهم میریزه که گوارشم جزوشونه

نه آهنگ گوشیدن

نه فیلم دیدن

هیچکدوم نه تنها حواسمو پرت نمیکنه

بلکه استرسم بیشتر هم میشه

چون من اینجا دارم گوه میخورم و اگر کسی مچمو بگیره چی میشه

 

حتی خودمم حبس میکنم تو اتاق

چرا چون استرسم بیشتر نمیشه 😆👏🏻

 

خودم کف دستام عرق میکرد از خردسالی (:/)

دلیلش استرس نبود

ولی از موقعی که وارد یه دوره شدم (تقریبا از شیشم که امتحان تیز و نمونه داشتم شروع شد)

شروع کرد به شدید شدن

من یه نوع عادی بودم

که تبدیل شدم به نوع شدیدش

و الان در آرامش هم دستام مرطوب میشه

ولی وقتی استرس دارم میشه درحد چکیدن طوری که خشکش میکنی و همون لحظه خیس میشه :)

آره

یه ایرانی میتونه همچین بلاهایی سرش بیاد

یه بچه ایرانی میتونه همچین بلاهایی سرش بیاد

 

اگر میتونستم قطعا خودمو ازین دنیا محو میکردم

ولی نتونستم از پسش بر بیام

نشد انجامش بدم و خودمو راحت کنم

و دیگه نمیتونم

چون الان دیگه آرزویی (شاید هدف؟) دارم که بیشتر از همه ی این 17 سال زندگیم برام ارزش داره

نمیخوام خودم با دستای خودم آرزومو نابود کنم

باید زنده بمونم تا برسم بهش مگه نه؟

هرچقدرم سخت باشه مبارزه میکنم

تا برسم بهش

 

ولی بدون

شیرینی ای که

یه بچه میتونست از زندگی داشته باشه

ازم گرفته شد برا همیشه

شاید دست خودم نبود کار خدا بود من تقصیری نداشتم مگه نه؟

پس فک کنم بقیه زندگیم دست خودمه دیگه

حداقل برا بقیه ش تلاش کنم.. برا آرزوهام

مهم نیست اگر استرس داره نابودم میکنه :)

باید تحملش کنم تا اونموقع...

 

  • ivanka ♡♡

منم خیلی دلم میخواد ایدل شم و رپ کنم😭

 

ولی باید درس بخونی و بری سراغ چیزی که دوست نداری😠

 

منم دستم خیس میشه:/

 

 

هوممممم :*

بله :) 👏🏻

جرر بزن قدش 😂✋🏻

بهت هیچ امید الکی نمیدم چون در کت میکنم من کلاس نهمم و اینکه خیلی سخته هر روز امتحان هر روز استرس اینکه واقعا موفق میشم یا ن و تو کلاس دوازده ای که صد برابر سخت تر اما منم بدبختم به خاطر سخت گیری خانواده ام باور کن عربی و کم گرفتم مامان بابام یه عالمه دعوام کردن که چرا کم گرفتی  خانواده من خوبیه اینکه میگن اگه یه روزی خواستی کنکور بدی استرس واسش نداشته باش بار اول خراب کردی کنکور و که نگرفتن دوباره میدی اما بعضی پدرومادرها واقعا گیر میدن به رتبه که این اصلا خوب نیست 

:)

آره 👌🏻👌🏻👌🏻

و اونجوری که مامانم میگه پشت کنکوری نشو بیشتر بهم استرس میده :)
همش میخوام ول کنم تا انتظارشون بره پایین ازم ناامید شن ولی اگه ناامید شن شروع میکنن به کتک زدنم. محروم کردنم. محدود کردنم. فحش دادنم. که این باعث میشه بدتر هیچی نره تو کلم پس بیخیالش میشم

و منی ک تو ایران ب هیچی نمیرسم و نمت بتس رو ببینم و آیدول شم و رپر😐💔🍷

من برم مست کنم بای😐🍷

بله ایرانیا اگه خانواده پولدار نباشن یا باید درس بخونن یا بدبخت :)
🙂🚶🏻‍♀️🕳

چ جالب تمام اینارو منم تجربه کردم;)

همش بم میگن چرا هیچی نمیخوری؟چرا همش سردرد داری مگه چه مشکلی داری؟!اینقد هیچی نخوردم که کمخونی گرفتم ولی هیچی...

و منی که میدونم اگه بگم مشکلم چیه فقط دعوا و فحشه و در بهترین حالت یه پوزخند و غرغر....

منم میخوام آیدل شم در واقع فقط به امید آیدل شدن زندم...بعضی وقتا با خودم میگم بین الان و جمع کردن جنازم فقط یه دیقه وقته ولی میگم پس اون چس امیدی که به آیدل شدن داری چی؟

مامان و بابات مشکلی با آیدل شدنت ندارن؟

من روزا هیچی نمیخورم درس میخونم شبا تمرین میکنم و دیگه اینقدر خسته میشم که نمیتونم درست راه برم

:))))).......
اگه واسه رژیمه اینکارو نکن
تو کاراموزی رژیم میدن ولی حواسشون به سلامتشون هست
الان اگه مشکل پیدا کردی میتونی نگیری مشکلی نیست *-*
اوه :)
نمیدونن... پنج سال پیش یه بار به مامانم گفتم عصبی شد در حد تیم ملی
ولی الان همش بهم میگه به آرزوهات برس، ولی پول باید داشته باشی
اگر ببینه آیدل شدن آرزومه و به سرمایه خاصی هم نیاز نداره شاید آسون تر قبول کنه

عزیزم موفق باشی ایشالا نتایج زحماتتو ببینی 💖💖💖

هوم بخش زیادی بخاطر رژیمه...خوشبحالت مامان و بابای من مخصوصا بابام مخالفه در حدی که نمیدونم بهش بگم:(

اوک 

اوه لعنتی :( 
سه شنبه ۷ دی ۰۰ , ۱۱:۴۵ (✿◕‿◕✿) 🌙Black moon🌒

من ی بار ب مامانم گفدم میخام ایدل شم

حسابی غاطی کرد😐

اصن نمیدونم اودیشن بدم یا ن

اصن مگ زندگی اوناس😐

 

منم :/
گفت میخوای بری برقصی جلو مردم و اونا از دیدنت لذت ببرن؟ :///
به این میگن رقص؟؟؟؟ خودشم یه بار گفت اینا که رقص نیست حرکات موزون و ورزشیه :////////////////
بعدشم گفت میخوای بری پیش پسرای کره ای که چی بشه :/
خدااااااا من کی خواستم برم پیش اوناااا؟؟؟؟ :/

والا 😑
سه شنبه ۷ دی ۰۰ , ۱۵:۴۷ (✿◕‿◕✿) 🌙Black moon🌒

چرا همه چیو بد نیگا میکنننننننن؟اههههه:|

بابا حالمون بهم خورد اینقد همه چیو ب ده تا چیز بی ربط ربط دادین خو:/

مامان منم همینو میگه اه:/

اوایل حرصم میگرف

الان میگم خو ت بشین ور دل بابا تا کبود شی:|

اصن من میرم ت نیا(یا امام دو مین فرض کن خانوادم پاشن با من بیان کره فاجعس):////

دقیقا 😐😐😐😑😑😑

😂😂😂

واییییی :*)
من خیلی دلم میخواد باهام بیان 😭😭😭😭
ولی نمیان 😭😭😭😭😭😭😭
سه شنبه ۷ دی ۰۰ , ۱۹:۰۸ 𝑀𝑜𝓂𝑜𝓇𝒾𝓃𝑔 :) ♠️❄

شت چی نوشتی انقد طولانی؛/

خلاصه کن 

به خدا گشادم 

بفرمایین خلاصه *-* 😂😂💖
این اصل موضوعه خلاصه تر نمشه 👀👌🏻

وقتی فرصتات مث فاک از دست میرن و کشوری مث ایران کل بچگی و نوجوونی تو ازت میگیره 
 باورتون میشه چندروزه حس و حال تهوع دارم؟؟ دقیقا از روز... اولین فرجه امتحانیمون شروع شد همش میگفتم چیشده چی خوردم امروز حتی یلحظه به خودم و پاکیم شک کردم که شاید حامله ام که وضعم اینقد خرابه :)
آره یه بچه ایرانی میتونه همچین بلاهایی سرش بیاد
الان دیگه نمیخوام با دستای خودم آرزومو نابود کنم باید زنده بمونم تا برسم بهش نه؟ اگر استرس داره نابودم میکنه هم باید تحملش کنم تا اونموقع...

کپی شده از ایوانکا (این جملات زیبا مال ایوانکا هستن مال این عقده ای که واسه سواستفاده کپی کرده نیستن 😎😌😜)
ودف اینو جرررررر 🤣😂😂😂😂👆🏻
سه شنبه ۷ دی ۰۰ , ۲۰:۴۰ 𝑀𝑜𝓂𝑜𝓇𝒾𝓃𝑔 :) ♠️❄

جرجرجرجرجرجرجرجرجرجر

یونو؟ زندگی من به چپمه 😂😂😂😂😂 درحدی که برام مهم نیست هک بشم یا هرچی 

چون احساس میکنم این زندگی تکراریه و ارزش نداره😐💔

میگن آدمهایی که بعد از سال ۲۰۰۰ به دنیا اومدن روحشون به بدنشون برگشته:| همچین حسی دارم

خلاصه .... فرزندم زندگی ارزشش نداره😂

😂😂😂😂
خوب هم میکنی اتفاقا 😂😂
:)

اوه 👀👀
😂👏🏻

منم قبلا مامان و بابام دعوام میکردن نمره بد میگرفتم اما امسال وقتی پسر عمم و دیدن دیگه بهتر شده 

آوو 👀🤲🏻
بهتر خوبه *-* 💕

عزیز من زندگی کراری نشده ...فقط طول میکشه تا  بهتر بشناسیش و با قانوناش بازی کنی (هرچند بیرحمانه باشه ) 

 

اوهم بیرحمانه ست :)
آره
آدما آزاد به دنیا میان نباید کسی واسشون تصمیم بگیره
هرکی راه درست یا اشتباهو بره اونش دیگه با خداست
من واقعا راضی نیستم که الان رفتن به یه کشور دیگه اینقد دردسر داشته باشه
راضی نیستم کسی زورم کرده باحجاب باشم
راضی نیستم درس و امتحان به زور بهم تحمیل شه
اینا واقعا با طبیعت آدما جور درنمیان

بنظر من اصلا ناامید نشه و به هدفی که داری اگه تلاش کنی قطعا میرسه. فاتینگگ تو میتونی 💜👍خیلی بده بعضی  از خانواده خیلی براشون مهمه که بچه شون توی کنکور رتبه چند بیاره و فقط میگنن بخوبخون ولی خب نمیدونند چه آسیبی دارند میزن به بچشون. واقعا از اون جمله گفتی یک بچه ی ایرانی خوشم اومد و زندگی اکثر ماها اینجوریه

مننم امسال که دهم شدم خیلی درس و تکلیف و امتحان دارم من تا 2 یا 1 شب میشینمدرس میخونم یا  پیپشت کامپیوتر که این کارهام رو انجام بدم و همینطور خوندن برای امتحانات ترم چون رشتم کامپیوتره  یعنی باورت نمیشه شب هایی که دیر میخوابم و میرم مدرسه از سردرد سرم میترکه . این از درسام زبان هم باید بخونم زبانم ترمیک نیست دارم کلاس زبان برای آیلتس میرم و از طرف دیگه المپیاد کامپیوتر هم باید براش بخونم خیلی روم فشاره ولی خب چون هذف دارم سعی میکنم خسته نشن این امتحانات ترم تموم بشن یک بار سنگینی از رو دوشم ور داشته میشه.یعنی من بخاطر کارهای عملیم 4 یا 5 یا شایدم بیشتر پشت سیستم هستم و موقع هایی که کارک تموم میشه میرم بخوابم چون واقعا خیلی خسته میشم. مامان من هم خیلی رو معدل حساسه میگه باید معدلت زیر18 نباشه البته معدلم زیر 18 نیست ولی امسال خیلی دارم تلاش میکنم و خداروشکر نتیجه داده تلاش هام فکر امسال 19 به بالا بشم. مامانم میگه اینقدر رو خودت فشار نیار خسته میشی ولی خب من چون علاقه و هدف دارم برای هدفم تلاش میکنم و میجگنم بخاطر هنمینه تا الان ناامید نشدم.منم خیلی دوست دارم آیدل بشم ولی خب نمیدونم ..قبلا یکبار به مامانم گفتم عصبانی شد کلا تازگیا میگه تو که اینقدر کره رو دوست داری زبان انگلیسیت رو تموم سال بعد به عنوان زبان دوم کره ای یاد بگیر و حتی میگه اگه اینقدر دوست داری بری کره درس بخون برو کره.

مرسی عزیزم ❤❤
دیقا :)
:) 💕

وای رشتت کامپیوتره چه خوب *-*
البته اونم ریاضی داره... بزرگترین دردسر ساز زندگی من 😑😂

خوبه آفرین بر تو 😍😍😍
فایتینگگگگگ ایشالا به هرچی که بخوای برسی 

اوه 👀
واو خوبه انگار *-*
اگه موافقت کرد زودی برو راحت شو 

باشه گلم حتما 

تو چطور؟ مامان و بابات میزارن بری؟؟؟ مامان و بابات روی درست هم سختگیری چقدر دارند؟مثل خانواده من هستند؟

❤👏🏻
کره شدیدا مخالفن  و دلیل اصلیش آدماشن
و خب فک میکنن من عاشق کره ایا شدم.. و میخوام برم باهاشون :/
یکی هم چون همون آسیای خودمونه.. مامانم میگه برو اروپا یا کانادا میخوای بری یه کشور آسیایی دیگه که چی بشه
ولی الان شرایط کیپاپ واقعا از همه جا بهتره
هیچ جا نیست که بتونم یه گروه داشته باشم و دنس خیلی مهم باشه براشون و لباس بدجور هم بهم ندن و ازمم نخوان ووکالم عالی باشه... درحالی که خوشگل هم حسابم کنن و پول هم نخواد خرج کنم
من قیافم فقط واسه کره خوبه :/

رو درسم افتضاح گیر میدن
طوری که به خودم و زندگیم لعنت میفرستم هرروز
اینقد از درس زده شدم که دلم میخواد همین الان ترک تحصیل کنم :)
الان زمان امتحانامه و وقت هم کم نمیارم
ولی مامانم میگه ساعت 6 بیدار شو و تا 3 هم بیدار بمون :)

خیلی بدترن مامان بابای من
فک کنم از همه ی همتون بدترن
ازونان که نمره کم بیاری کتک میخوری :) 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
و الان ازم میخوان کنکور زیر 100 بشه رتبم :)
چهارشنبه ۱۵ دی ۰۰ , ۱۴:۳۶ یه کنکوری موفق

سلام عزیزم لازم دونستم اینارو بت بگم . من خودم سال ششم ک امتحان تیز و نمونه دادم . نمونه قبول شدم . بعدش سال نهم امتحان تیز دادم قبول شدم .

همه چی خوب بود تا اینکه مدارس انلاین شد و منن درسو ول کردم رفتم دنبال کیپاپ . سال کنکور ب حدی بیکار بودم ک میرفتم برا رای گیری گروهای مختلف کمک . یا تو دعواهای فندوما شرکا میکردم . انواع فیلم و سریالارم تماشا کردم . میدونی نتیجش چی شد؟؟

روز ب روز به استرسم زیاد تر میشد و برا اینکه استرسمو خالی کنم به راهای جدیدتری رو میوردم . اگر به جای این کارا از همون موقع شرو میکردم کم کم درس بخونم قطعا بعد از یه مدت پیشرفت میکردم و این بهم امید میداد ک ادامه بدم و درس بخونم . اخرشم این شد ک من که بچه ی واقا خوبی بودم(تریف از خود نباشه) رتبم شد 5000 و الان سال دوم نشستم . الان ک درس میخونم واقا میفهمم چقد سال اول اشتباه کردم . منم میخواستم ایدل شم و اینا ولی قبول نمیکردم برای اون کار باید مرحله ی اولش ک رسیدن ب رتبه ی دلخواهرو رد کنم . حقیقت همینه باید قبول کنی . با فیلم و سریال و کیپاپ حقیقت عوض نمیشه . فقط زمانی ک به حقیقت میرسی طولانی تر میشه و عمرت میره . من به تو نصیحت میکنم همین امروز اینارو بذاری کنار و اروم اروم شروع کنی به درس خوندن . باورررررر کنننننننن هیچ کسی نبودخ که برای کنکور بخونه و نتیجه نگرفته باشه . تو میتونی . 

ف

منم رفتم تیزهوشان از همون شیشم الانم همونجام
و درس هم میخونم یعنی خوب میخونم ولی خب با این حال بازم علاقه ندارم
اگر برم دانشگاه فرصتم تموم میشه.. اونجوری پیرم کمپانی ها قبولم نمیکنن
نه 😂👀
واسه همینه دلم میخواد یه روز برسه که آزاد باشم بتونم هرکار میخوام بکنم
چون الان نه به کیپاپ نه به هیچی نمیرسم... مجبورم درس بخونم :)
فک نکنم بتونم من واقعا امیدمو از دست دادم 💔💔💔
چندماه بیشتر وقت نیست و من دهم یازدهم رو دستم مونده
تنها چیزی که کمکم میکنه اینه که کنکور فقط دروازدهم بشه....... :) 💔💔💔💔💔💔💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan