^^ 💔💔💔 (ودف عنوان :/) + آهنگو گذاشتم بگوشین

www.youtube.com/watch?v=o1aa5pU7_tQ

الان دیقا مث یه پیرزن دم مرگ بی مصرف و بدردنخور شدم و دیگه حتی واسه پسرامم نمیتونم استریم بزنم :)

همون بازدیدی که برا ام وی قبلی از طرف من بود هم ایندفعه نیستش دیگه (نت ندارم خو)

خب کسی که به خودش امید نداره... قراره به کی امید داشته باشه؟ ^^

:) 💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

 

آره اومدم بگم که خیلی فوق العاده ست

نمیخوام استریم بزنین... آهنگو بعدا میزارم اونو گوش کنین

واسه اون که نت دارین هوم؟؟

ارزش گوش دادنو داره :)

 


 

اینم آهنگ Universe گوشش بدین :)

کلیک (پخش آنلاین)

  • ivanka ♡♡

نیدژسخنسحسنسحسخسحسمس ام‌وی اومدددددددددژسخنژحسمسحسسح

اوکی من برم ببینم~~~ TTTT

عررررررر خیلی قشنگه 🤧🤧🤧💖💖💖
سه شنبه ۱۴ دی ۰۰ , ۱۴:۴۵ بلک مونم (هودی مشکی مامان بنگچان)

مگه اینکه من مرده باشم ک وانوی ام ویش استریم نخوره

هر چی باشه با واناس داداشن ن؟:)))

خدا نکنه 👀🚶🏻‍♀️
وای چقد مهربونی تو :*) 💖💖💖💖💖💖💖
سه شنبه ۱۴ دی ۰۰ , ۱۵:۴۶ بلک مونم (هودی مشکی مامان بنگچان)

علللل زدن ب میزان لازم و‌حتا فراتر......

💖💖💖💖💖💖♥♥♥♥♥♥

:)

:*) 💖💖💖💖💖💖🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️

من که نمی دونم چرا بازدید می زنم هیچ بازدیدی نمی خوره نمی دونم چرا😔😔😔طبق قانون استریم رفتم بازدید زدم ولی هیچ بازدیدی نمیخوره😣😣😣 چرا نمی تونم برای پسرا بازدید بزنم؟ یعنی هیچ کاری نمیشه کرد؟☹☹☹

یعنی 1 دونه هم نمیره بالا؟
اگه یه دونه هم نره بالا یعنی فریز شده
و درست میشه بازدیدت هم حساب میشه
نگران نباش و مرسی 💖💖💖💖💖
چهارشنبه ۱۵ دی ۰۰ , ۱۸:۵۱ ...𝐤𝐚𝐭𝐫𝐢𝐧 ...

قالببب *-*

خوبی؟

عللللل *^*
یس تو خوبی 💕
چهارشنبه ۱۵ دی ۰۰ , ۱۹:۵۲ ...𝐤𝐚𝐭𝐫𝐢𝐧 ...

خوب بمون.  تنک

چخبر؟ 

چشم 💙💙
امتحان ریاضی دارممممممم :*)
ولی خب زنکه گفت آسون میده.............
ایشالا سخت تر از چیزی که میده نباشه 😂🚶🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan