ها؟؟؟؟؟ 0-0 😳😳😳😳😳😳😳 its so funny thought

عکسارو بخونین

بفرمایید شما را به خواندن جردار ترین کامنت ها دعوت میکنم 😂😂👏🏻👏🏻

و اونا که تو عکسا کشیدم دقیقا حالت قیافه من و ریکشن من موقع دیدن کامنتا بوده... 😂😂😂🤣🤣🤣

اولا همین الان یه نکته بگم راجب اون عکس بالا 👆🏻👆🏻 هیچ‌گروهی دنساشو خودش طراحی نمیکنه.. حالا شاید شاااااااید بیساید ترکا یا آهنگای بی اهمیت رو طراحی کنن ولی این آدمایی که این جناب گفته هم فوق فوق دنس غیرمهم طرح کرده باشن ://///

 

 

خ بریم بعدی

جناب (خان) :/

لیسا اگ عمل کرده پس چرا اینقد واس ویژوال نداشتن هیت میگیره؟ هوم؟ دیوونه نشدی احیانا؟؟؟؟؟؟ 😂

 

 

بعدی -_-

هااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جیزل؟ معتاد؟ سیگاری هم نه؟ معتاد؟ 

وات؟ 0-0

 0-0

 0-0

 0-0

خدا خودت کمکم کن 😐🤲🏻🤲🏻

 

 

بعدی :/

وااااااااتتتتتتتتت ایز دیس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کارینا؟ بعلاوه؟ هیونجین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خب این یه قضیه داره.. یه عکسی رو بک گراند گوشی هیونجین بود و مات بود و ملت فک کردن عکس کاریناست (یه عکس داره کلاه پوشیده موهاش بازه یه خرس عروسکی هم بغلشه.... همون) بعد هیون عکسو گذاشت و همه دیدن که عه... کارینا نبود؟؟؟ :/ (یه عکس از صحنه کیس بود حالا یادم نیس اسمش چی بود)

آخی بچه از کارینا متنفر هم شده 😂😂😂😂🤲🏻

 

 

بعدی

کدوم عضو اسپا همچین گوهی خورده یکی اینو به من بگه 😂😂😂😂😂👏🏻👏🏻👏🏻

عزیزم وقتی منبع چرت و پرت داری گوه نخوررررررر برو اخبار رسمی رو ببین این چه کونی بازی ایههههه :///////

اووووووففففف 😑😑🙄🙄

 

 

بعدی :/

ودففففففف ://////////////

واقعا بنظرتون اس ام اینقد بی فکر میتونه باشه؟؟

اس ام اول از همه حتی بیشتر ازینکه به فکر آیدلاش باشه به فکر پوله فمستی؟

اگر اینا حقیقت داشت الان اس ام جون ورشکست میشد

مگه خره واسه یه مشت بی استعداد پول خرج کنه؟؟؟

پولشو حروم کی کنه؟؟ :/ 

اونقد همه کمپانیا پول پرست هستن (تمام دنیا پول پرسته) که الکی سرمایه شونو رو کسی نزارن که واسشون سود نداره.. شیفهم؟؟؟

 

نه خب من مثال میزنم الان ^-^

مثلا شما خنگی خب.. بعد مدرسه پول حرومت میکنه میده واسه شرکت کردنت تو مسابقات علمی کشوری (حالا مثلا)... و فوری هم میبازی میری

پس عزیزم تو به کارش نمیای چرا خرج کنه برات؟ ^-^

 

 

 

نخواستم از اسپا دفاع کنم :/

آخه فقط رفتم کامنتای اسپارو خوندم ولی خو دیدین از بقیه هم دفاع کردم پس نیاین چرت و پرت بگین ها :/

میدونم که همتون بیانی ها اینارو میدونین که اینا راجب اسپا دروغن.. پس مخاطب شماهم نیستین

اونان که منبعشون چرت و پرتای اینستا و روبیکاست 😏

و این خودش یه مدرکه که همشون بچه ان

چرا چون منبع های اصلی توییتر و یوتیوب و... ان که فیل هستن و تویی که بخاطر بچه بودن تحت کنترلی، این چیزا رو فیلشکن نداری و نمیتونی ببینی و این یعنی زیر خط آگاهی ^^^^^^

موفق باشی بچه کوچولو ^^ 👋🏻👋🏻🚶🏻‍♀️

 

 

پ.ن: میگم مگه این دیوونه ها نمیتونن بیان فنسایتای بیانو ببینن از اخبار صحیح ناکام نمونن؟ :/

  • ivanka ♡♡

وایییییی خدا من آخر از دست این فنای نادون(که ببخشید ببخشید همه زیر ده سالن)سکته میکنم یکی نیست بگه وقتی نمیفهمی چرا زر زر میکنی مجبورت کردن چرت و پرت بگی؟😐👐

بخدا زیر 10ن 😂😂
دیقاااا -_-

ودففففففففففففف همعلخعکهبفلخعم/لبرتنر عنترای میمون ب دخترام هیت ندیداربعکخهبخ7قکه7بهغزرات

آفرین 😂👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

 ببخشید این حرف رو می زنم ولی اینه دیوونن که این حرفها رو زدن😠😠😠چرا کارینا رو با لیسا مقایسه می کنن؟ می خوان با این کار چی رو ثابت کنن؟ 😠😠😠 اگه ایدلی عمل کرده شاید لازم داشته که عمل بکنه اصلا به شما چه؟(منظورم شما نیستید منظورم کسایی هستن که اسم خودشون رو گذاشتن فن بعد به هر کی که دلشون بخواد هیت میدن) 

خوب میکنی بگو 😂💖

خو دقیقا... ما خودمونم دخترای ایرانی هممون یا دماغ عملی ایم، یا قراره عمل کنیم، یا خودش خوبه عمل نمیخواد 😂😂😂
حالا بزرگترامون هم یا گونه تزریق کردن یا بوتاکس کردن یا قراره بکنن.. 😂

آفرین 👏🏻😌
چهارشنبه ۱۵ دی ۰۰ , ۲۳:۴۴ میکروفن جین🤧🤣🤣🤣

چرا انقد‌ خ.ر.ن؟چرا انقد چرت و پرت میگن ت.ریا.ک زدن؟

😂😂😂 آره

الان تنها چیزی ک از خالق هستی میخام مرگه یونو؟😂💔

نخیر خدا نکنه 👀🚶🏻‍♀️
کنچانا تو جاهلیت بمونن ماهم بهشون بخندیم 😂

من نمیدونم جر بخورم یا حرص😐😂

جیزل معتاده ثابت هم شده وای نزدیکترین دیوار کجاستتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

صداهاشون رو با دستگاه درست میکنن اونم واسه اس امی که وکال براش مهمترین چیزه و بین بیگ تری به این معروفه وای من میخوام عربده بزنممممممممممممممممممممممممممم

نصمکشیسمنمکنمی دارم نینگ نینگ رو تصور میکنم بعد از های نوتی که تو اهنگ دبیوشون رفت و با این حال بهش میگن صدات با دستگاه درست شده واییی

کامنتای مجله تایم به شدتتت سم و اعصاب خوردکنه من هیچوقت سراغشون نمیرم

وای اون یارو اصن برگشته گفته هر گروهی تو هر سالی که دبیو میکنه میشه روکی برتر سال!!

خب احمق تویی که همچین چیزی میگی ضایع میباشد که منبعات فقط و فقط پیج دیفندای روبیکاست :/

ببخشیدا ولی من از این پیجای دیفند متنفرممممم

چون حتی وقتی یه شایعه داغ هم نیست میان داغش میکنن و وقتی کسی چیزی نگفته میان دفاع میکنن و همین اطلاعات بی اساس رو میکنن تو مخ مردم

اح

ریده شد به اعصابم

من مای نیستم ولی استنشون میکنم

و با اینکه مای نیستم و خیلی نسبت به یسری چیزا اعتراض دارم اما هیچوقت هیت ندادم

و واقعا بعد از اینکه دیدم انقددررررر در حق این دخترا ظلم میشه تصمیم گرفتم حداقل منه اس ام استن عیب و ایراداتشون رو نگم (که عیب داشتن کاملاااا طبیعیه بابا اون گروهای اسم و رسم دارش هم بی نقص نیستن اصن انسان بی نقص نداریم لامصبااا) و به جاش حمایتم رو ازشون بیشتر کنم :/

چون واقعاااا اینهمه هیت حقشون نیست...

اون بکگراند هیونجین فقط سوتفاهم نتیزنا بود (عکس اصلیش نقاشی خود هیونجین بود که تو بابل هم پستش کرد انقدرممم خوشگل بودد) ولی این وسط فقط کارینا هیت گرفت

بازم میگم من مای نیستم ولی استی هستم ولییی این دلیل نمیشه که چشم بسته بیام فقط حق رو به ایدل خودم بدم و بقیه رو محکوم کنم.. من طرف حقیقتم

ما نیومدیم چشم و گوش بسته فقط از یسری ادم دفاع کنیم و هرچی شد کون بقیه رو پاره کنیم که واییی تو چرا به اوپای من اینجوری گفتی تو کی هستی گروه تو فلاپه و خیلی چیزای دیگه که خودت هم بهتر میدونی

ما اومدیم با چشم باز حقیقت رو ببینیم اینو بفهمید نفهما!

هردو 😂😂😂😂
🤣🤣
اوهوم اصن مگ دستگاه میتونه همچین های نوتی دربیاره -_-

آره مثن الان پرپل کیس با اون همه ابهت روکی سال شده آخه :/
منم بدم میاد :/
میدونی بیشتر اخبار کوچیکی که خبردار میشم مال همین دیفنداست
که صداشونم درنیومده حتی :/

:*)........
یعنی کیپاپر مث تو پیدا نمیشه (به دلایل خیلی زیاد) :)

تازه اون غیر هیتراش هم میگفتن عرر هیونجین فن کاریناست :/
آها نقاشی خودش بود *-* صحنه کیس بود مگه نه؟

هم سر کای (با این همه اختلاف سنی) هم هیونجین :) 💔

جررررر 😂😂😂👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
بله :)

مینا یه حرف خیلی خیلی خوبی زد

میگفت هرکسی نباید کیپاپر بشه و واقعا راست میگفت

کیپاپر بودن یه پیش زمینه لازم داره به اسم بافرهنگ بودن که متاسفانهههه خیلیا ندارنش و میان کیپاپر میشن و این اسم رو به گوه میکشن:)

وای دیقاااااا 👀👀👀👏🏻
آره بوخودا
من واقعا ناراحتم که بعضی گروها با این همه فیک فن معروف شدن
من یکی که حاضر بودم معروف نشن ولی جامعه سالمی باشه
مث جو دور سونتین :) معروف و درعین حال کم دردسر و آرامبخش :)
کیپاپ معروفم نبود باز من کیپاپر میشدم چون واقعا دو سال دنبال همچین چیزی بودم
اولاش هم همینجوری بدون منبع و اینا بودما 😂
ولی هرکی هم شایعه پخش میکرد فلان فلان برام مهم نبود من فقط علاقمو دنبال میکنم مهم نیست حتی اگر کسی بی استعداد باشه یا زشت باشه... چیزی که سرش تصمیم میگیرم فقط آهنگه و مخصوصا تصویر و البته کراش زدن رو طرف (شخصیت مخفی کیپاپری من نمایان شد 😂😂)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

پریسا مابین این حرفا یاد این افتادم (ریتا برام فرستاده) و واقعااا انقدری حق و جره که نتونستم برات نفرستم😂😂😂😂😂

***************************************************************************

لینک نکردم که خواستی سان کنی

جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
وای *پوکیدن* 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

خودم میدادم لازم به سانسور نبود ولی باید از تو در مقابل دشمنان محافظت کنم لاوم *-* 💖

پریسا من هنوز هضم نکردم این پست چی بود لنتیی😭😭😂😂

جرررررر 😂😂😂😂🚶🏻‍♀️

اصن دستگاه تهش بتونه خش صدا رو از بین ببره که ما شاهد خش و گرول خاص صدای وینتر هم تو نکست لول هم سوج بودیم

من از دستگاها نمیدونم پس واقعا نظر نمیدم در این باره

 

همینو بگووو ://

وای من یه چنلی دیدم تو روبیکا دیفند برای طرح لباس لوکاس که یه کوچولو هیت گرفته بود گذاشته بود اما جریان اون دختره (که درواقع پسر بود:/) بیشرف رو نذاشته بود ://

ودف خو ://

 

با اینکه مثه خر ذوق کردم و اصن منسمنشنمنمیشسک ولی واقعا خیلی بهتر از منم هست TT

 

ببین من بعد از جریان هیچول و مومو  و  دی جی و جنی اصلااا به این بحث بابا اختلاف سنیشون زیاده اعتماد نمیکنم😐😐😂😂😂

زخم خورده ایم 😂😂

ولی سر کای من قشنگگگ یادمه همه چیو

اونایی که به کارینا بخاطر صحنه های عاشقانه گیر دادن اونقدر زیاد نبودن

چون اکسوالا بخاطر کیس های بیشمارررررررر اعضا تو سریالاشون دیگه اب دیده شدن براشون مهم نبود😐😂😂

بیشتر حرف حسابشون این بود که  چرا اس ام برای معروف شدنشون اینکارو کرد که الان فهمیدیم بیشتر جنبه تئوری طور داشته

ولی درکل بیشتر هیتا بخاطر یه شایعه بود که میگفتن کارینا پشت سر کای حرف زده و اینا شایعش هم خیلییی بالا گرفت و تقریبا همه باور کردن (خود منم اولاش باور کردم ://///) و برای همین داشتن میگفتن که اون سونبته و از این حرفا نباید اینا رو بهش بگی

وایییییی من عاشق اون صدای وینترم خیلی محشرهههه 😭😭😭😭
دستگاه یچی مث اون گروهه بود که اعضاش رباتن صدا اونجوریه خیلی هم افتضاح درمیاد 🙄
فک کنم صدا آواتاراشون هم کامپیوتریه ولی فقط مال کارینا رو شنیدم تاحالا

والا اولین باره اینو میشنوم لباس بدبخت لوکاس بدبخت 😂😂
://////

*-* 💖💖 هست ولی تو خاصی +_+

😂😂🚶🏻‍♀️
جرررر آره تقریبا همه اعضا سریال اینجوری دارن (اوف یاد اون فیلم چینی چانیول افتادم که دستش به دختره بسته بود و رفت دشّویی 🤣)
:/ 

آها اونو شنیدم 👀😂
جالب اینجاست که بپ و بتس از همین قضیه نشات گرفت و چسبوندنش به اونا و گفتن ازین حرفا راجبشون زده :/ 😐 ، 😐 ، 😐 ، 😐

جیزل معتاده یا خدا از کجاشون در میارن اینارو:/ بچم به این خوبی بی سرو صدا با هیچکسم کار نداره چیکارش دارید:/

بعد دنسم حالا اصلا بگیم کپی کردن و قاطی کردن اینم خودش یه خلاقیته😂(چرت گفتم جدی نگیرید)

 اما باید لایو بخونن البته تا الان مجبور نبودن چون فقط برای دوربین اجرا میکردن دلیل موجهی میشه گرفت؟

بعد کی لیسا گفته من عمل کردمو من ندیدم؟😂

چرا یه سری بچه ها ۱۱،۱۲ ساله میان خودشونو اتقدر قاطی میکنن و فکر میکنن خیلی میدونن:/ شک نکن که توی همین رده سنین

:/ 👌🏻🤦🏻‍♀️
😂😂😂😂😂😂
آره این لایو نخوندنشون متاسفانه داره همه چیو بدتر میکنه 👀🚶🏻‍♀️
همین سن و سالان 😂
مگه هرکی هرچی نوشت ینی درسته :/
اینارو باید برم بگم من لیسام دفعه بعدی راجب هرکی دروغ گفتین به جیسو گزارش میدم تا بیاد ایران دعواتون کنه ://///

واقعا منم

اخخخخ گفتی سونتین :)))

اصلا سونتین و کارات یجور خاصی ماهن

من تا حالا ندیدم سمت هیچ فنواری کاراتا باشن

 

دقیقا منمم :")

نه بابا کجاش منفیه😂😂

میدونی برای من سبکشون واقعااا مهمه و اینکه موسیقی خوب تحویل بدن

خودت میدونی من از سبک صورتی و کیوت چقدررررررررررررررررررررررررر بدم میاد :"

اما از وادادا کپلر به شدت  خوشم اومده

از همون روزی که اومد رو کراشم

درسته تا یه حدی کیوت و اینا بود ولی واقعا ریتم جذابی داست :")

رو یکیشونم کراشیدم بسنمسبیمنسکی

 

 

مرسیی😂😂💙

خیلی حق بود پریسا مگه نه😂

 

 

اصن یه سوج بودن خاصی به صداش میده :")

فک کنم اون جور صداها رو از اول میسازه ولی من منظورم یه دستگاهای دیگس که مثلا دیدم یسری از خواننده های ایرانی استفاده میکنن و اینحوریه که تو فایل mp3 اهنگاشون صدای خیلی صاف و مگولی دارن ولی موقع لایو خوندن انگار خروسی که تازه از خواب پاشده داره میخونه حالا دیگه نمیدونم منظور اینا کودومه که اصن بعید میدونم خودشونم بدونن :"//

یه حسی بهم میگه صدای اواتاراشون صدای خودشونه که با دستگاه و اینا تغییرش دادن..

 

بابا از این لباسا پرهههه

همین تمین خودمون تو تیزرای رسمی اتلانتیس رو شلوارش عکس زن لخت بود :"

 

نممکسنمبنیمکسنمبیسTT

مرسیTT💚💚

 

همشونننن دارننننن

تک تکشووووون

اون فیلمه رو من ندیدم :""

 

هعی هرچی میکشیم از این شایعه ها و فیک فنا و بچه های 6 ساله و آرمیا ست :")

خیلی :) 💖🙆🏻‍♀️

آره متوجه شدم علایقتو
من بیش از حد کیوت نمت تجمل کنم
مثلا الان توایس آیزیوان خوبن واسم
ولی وواه یا آیچلین یا... واسم زیادی ان
یا بیش از حد دارک مث لورن و کرویتی و لومینوس و... (اینا منظورم تاریکی تصویریه 😂)
آره خلاصه

آره وادادا عالی بود :*)
مخصوصا اون تیکه های رپ وسط کورس خیلی کراش بودن
صدای رپراشون واقعا کراشه TT

😂💖
خیلیییی یعنی اینقدهم ازشون دیدم که دقیقا همینو گفتن 🤣

:*)
آها مثلا همون که ورژن رباتیش روی رپ دریمز کام ترو پیاده شده بود؟
جرررررررررر 😂😂😂😂
اگه اونجوری باشه خوشم میاد *-*

وای شوکو رفتم اجرای دریمز کام ترو رو دیدم (تو ام بی سی)
اینقد لایو خوندنشون قشنگ تر از آهنگه که نگو
و اون تیکه رپ هم اسپید نداشته :) جیزل همه رو به همون سرعت خوند ولی با صدای خودش و محشر بوددد 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😭😭

جررررررر 😂😂😂🤣🤣
اصن عیب نداره مگه لباسو میخوان بخورن -_-

:*) 💖💖💚💚

واوو پس ایول 😂👏🏻👏🏻
کنچانا :*
بلههه.............. 👀🤲🏻

راستی مگه تو لایو اس ام تون مگ اسپا لایو نخوندن؟؟

اسپا یادم نمیاد فقط سر سه تا اجرا یادم اومد دقت کنم
یکی zoo که لایو نبود
یکی step back اونم لایو نبود
ولی صد درصد مطمئنم که اجرای استیکر انسیتی قطعا لایو بود مدرک هم موجوده :*) 💚

ولی یه نکته دریمز کام ترو اسپا حس میکنم لایو بود ولی توی ام بی سی هم لایو خوندنش ممکنه صداشونو از اونجا ضبط کرده باشن گذاشته باشن رو اجرای کنسرت؟

بدم میاد از اینایی که اسمشون رو فن گذاشتن😡میگن اعضای اسپا بدجور عملی هستن و کلی عمل کردن اصلا به شما چه کی عمل کرده و کی عمل نکرده😡 کسایی که مثلا فن هستن عکسهای قبل و بعد دبیو اعضای اسپا رو باهم مقایسه کردن و گفتن اعضای اسپا خیلی عوض شدن و به طور وحشتناک عمل کردن  توی این موضوع جیزل بیشترین هیت رو گرفته چون فن ها می گن نسبت به بقیه بیشتر تغییر کرده😡😡😡 حتی میگن اسپا با آرایش خوشگل شده و بدون آرایش زشتن

شما برو جیسو بلک پینک رو ببین ببین هم زیبایی طبیعی داره و هم نسبت به قبلش همون شکلیه☺😚😊حتی سئوهیون گرلزجنریشن هم همینطور اونم زیبایی طبیعی داره و نسبت به قبل لز دبیو تغییر زیادی نکرده🤗😚☺ اینایی که اسمشون رو گذاشتن فن از آیدل موردعلاقشون حمایت می کنن و بقیه هیت میدن گروهی دیگه از فن ها هستن که الکی میگن ما طرفدار فلان ایدلیم بعد به محض اینکه یه شایعه از اون ایدل پخش میشه یا ولش می کنن یا کلی هیت بهش میدن☹☹☹ منظورم شما نیستید می دونم شما یک فن واقعی هستید☺

😂😂👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

بعضیا هم شبیه آیدلان عکس الکی پخش میکنن
مثلا یکی شبیه رزی بود عکس خودشو پخش کرده بود میگفت رزی درواقع این شکلیه :/

😂 این آرایشو منم گفتم ولی واسه دفاع بود قصد بدی نداشتم 😂😂

آره مثلا تو..... توهم فن خوبی هستی تاجایی که من میدونم *-* 🙆🏻‍♀️

دیقا :)
وای مرسی *^* 💖💖

یسریا لیاقت فن شدن هم ندارن.. 

یسریا ک نه خیلیا:/

جدیدا دیگه تو نمیتونه یه فن درست و حسابی پیدا کنی

یا از اونان که فقط فن یه گروه و به بقیه هیت میدن

یا از اون این که فن چند تا گروه و به یه سری گروه  دیگه هیت میدن

یسریا هم هستن که فقط دارن اطلاعات غلط پخش میکنن:/

خب یکی نیس بگه تو اول برو راجب حرفت دو دیقه فک کن بعد بیا حرف بزن:/

دنیا جای کثیفی شده😂💔

دیقا خیلیا 😂🤣

آره اینا خیلی مزخرفن 😑
😂
مثن من میگم ملت گوش کنید کیم لیسا ایرانیه فردا هم جشن عروسیش با کاضم قلم چی تو تالار تهران برگزاره بعد همه بریزن اونجا :/// 😂😂🤣

😂😂👌🏻

وییی من خیییلی ناراحت شدم حتی الان گریم گرفتههههه هقققق

من اینارو قبلا خوندم...تو بیو اسپا سایت نمیدونم چی همین دیروزم توش بودم یادم رفت:/

تازه من خودمم کامنت توماری گذاشتمಥ‿ಥ

نمیدونی چقدر حرص خوردمم مخصوصا سر حرف (جیزل معتاده!!!) یعنی شاخ دراوردم که این چیمیگه اصن یعنی چی! و سعی کردم واسه همه مزخرفات مهمی که گفتن دلیل اصلی رو بنویسم بفرستم که خب دراز شد خیلی و اینا ولی الان واقعا..یچی بگم؟ یه عکس گذاشتی کامنت parnian army بود :||||

اسم منم پرنیانه://// یه حس بدی بهم دس داد:///

با اینکه با اسم پرنیان کامنت نذاشتم کلا کسی نمیدونه:/ آرمیا چقد بیشعور شدنا...دیگه با اسم آرمی هم کامنت نمیدم:////////////////

الان باز حس بد دارم:///

منم نمیتونم از توییتر و یوتیوب و تل و اینا استفاده کنم و ایمیل ندارم:/

البته میدونم توهین به من که نبود به اونایی که این کامنتارو گذاشتن بود ولی نمد حس بدی دارم😂😂😂😂😂😂😂😂

کلا خیلی از کانالام هستن که خبر راست میزارنا! 

خو اینا خودشون میخوان توهین کنن:/

منم یه بار تو کانال روبیک بودم خیلیم خوب بود همه اخبارو اینارو میزاشت (البته الان دیگه روبیکم ندارم:/) که دیدم تو ناشناس یکی نوشته از اسپا متنفرم به ان سی تی میگه زشتن://///////////////////////////////////////////////////////////

چجوری همچین چیزی ممکنه؟ ی ثانیه وقت میزاشت میفهمید که نمیتونن به گروهی که از کمپانی خودشونه انقدر راحت توهین کنن همه بفهمن اگه هم بدشون بیاد پیش خودشونه که نیستش بعد اون چجوری از چ منبعی فهمیده گفتن اعضای ان سی تی زشتن؟ کجا گفتن تو چه برنامه ای؟:/

آدم میمونه اینا مغز دارن یا نخود؟

مجله تایمه

وای نه عزیزممم خودتو ناراحت نکن 😢
اینا نه به گوش خود اسپا میرسه نه فنا رو گمراه میکنه فقط واسه خودشون خوبه 😂

خوب کردی ولی اونا آدم بشو نیستن 😪🚶🏻‍♀️
عه 😂😂😂
خب نه اگه تو این کامنتو ندادی یعنی کار تو نیستش 😂
تازه بنظر میاد تو آدم خوبه باشی پس نگران نباش 
😂
اون فحشارو هم به خودت نگیر 😂💔

ولی خب میدونی چیه
تو میای بیان... اینجا همه ی فنسایتا اطلاعات صحیح مینویسن و ما ادمینا از توییتر و یوت و اینا چیزامونو درمیاریم
یعنی کسی که اینجا بیاد حتی اگه بچه باشه هم اطلاعات غلط دستش نمیاد و مث اونا نمیشه 👀🙂👌🏻

آره ولی بیشترشون تلگرامن چون حرفه ای ترن و تو کارشون جدی ترن چنلاشون درست حسابیه روبیکا سریع فیل میشه واس همون بچه بازیا خوبه 😂

اسپا به انسیتی میگه زشتن 😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😐
انسیتی ویژوال ترین گروه پسر کیپاپهههههه :////////////
و من حس میکنم طرف حتی نمیدونسته هم کمپانین :) 👏🏻👏🏻😂

باور کن رفتم حواب بدم خندم گرفت گفتم ول کن این منگلارو بزار باهم گوه بخورن ارزش جواب دادن نداره

آره اصلا جواب هم بدین حالیشون نمیشه
همین درسته 😂👏🏻

جالبه بدونین همین جیزلی که می گن بی استعداده قرار بوده اول وکال بشه امابه خاطر استعدادش تو رپ رپر می شه و الان به خاطر تن صدایه عمیقش کلی تشویق می شه

آهنگ نویسه و تو نوشتن آهنگzooهمکاری کرده

همچینین ویدئو synkخودشو تو نوشتنش همکاری کرده که یه آهنگسه زبانس 

بعد به عروسک ژاپنیم می گن بی استعداد معتاد😐 اس ام مرض نداشته با ۱۱ ماه کاراموزی یکی رو خواننده کنه

هوم *-*
آره ووکالش توز دریمز کام ترو... :*)
آره آره آهنگ نویسههههههه :*)

😂😂😂😂😂🤣
جیزل 11 ماه کاراموز نبود 1 ماه اعلام شده که اونم فک کنم الکی اعلام کردن که هیت نگیره 😂
یه اودیشن خاصی هم داد اودیشن عادی مث بقیه نبود

از طرفی هم خوشحالم گروه های کیپاپو تو ایران نمیبینیم دلیلشم همین کامنت های چرت و پرت 😂

منم 😂😂😂👏🏻

وای گاد جررررررررررررررررررررررر .. فقط اونی که میگه طراح دنسا یکی از اعضای گروهه🤣🤣🤣

😂😂😂😂😂
تازه هم گفته اسپا وینتر... دنسر اصلی کاریناست 😂

کارینا و هیونجین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟🤣🤣🤣خب از این شایعه ها که تو نت پره و اگه ما میخواستیم باور کنیم تا الان با این نفرتا کل کیپاپ به گو*ه کشیده میشد ...اخه ادمای عاقل مگه هر شایعه ای که میسازن باید باور کنین؟😂

😂😂😂
خیلی شایعه پره اوهوم
😂👌🏻

@nili

دوتا آهنگ کاور کردن نینگ و جیزل اوناکه خوب صد درصد لایو بود یعنی حالت دیگه نمی تونست باشه

بقیشو نمی دونم ولی مطمئنم اجرایه mbc دریم کام ترو لایو بود

کاور؟ تو کنسرت اس ام؟ 👀

آره اونو منم مطمئنم لایو بود 👌🏻
ولی اجراش تو اس ام شبیه همون بود واسه همین مطمئن نیستم که صداش از ام بی سی بوده یا واقعی 🤷🏻‍♀️

جرررررررررررررررررررر🤣🤣🤣من حتی 1 درصد هم مای نیستم و اصلا هم از اسپا طرفداری نمیکنم ولی خدایی اینکه اسپا معتاده رو از کجا اوردین؟🤣🤣🤣🤣ادمین جون مرسی همچین پستی گذاشتی چون سم خونم افتاده بود

آفرین که طرفداری نمیکنی ولی هیت هم نمیدی *-*

😂😂😂😂😂💖💖

سکوت میکنم

جررر 😂

وات د فاززززززززز؟.؟.؟؟

جرررررر خوردم 

خیلی رو مخن در عین حال هم خنده دار🤣

نه جدی وات د فاز 

دیقا 😂😂😂😂👏🏻👏🏻👏🏻

خب راستش من خیلی از گروهارو نه استن میکنم و نه فنشونم ولی هیچوقت هیت ندادم بهشون هیچ دوستشون هم دارم ⁦( ◜‿◝ )♡

من⁩ ا ز خودم تعریف نمیکنم ولی واقعا خیلی دیگه اینجوری کیپاپر پیدا نمیشه 

یا سولو استنن یا اینجوری 

آفرین بر تو 👏🏻😌❤

اوهوم *-*

یه بارم گفته بودن وقتی کارینا با کای رقصیده دلیلش این بوده باهاش قرار می زاره  که ساسنگ اکسوالا...بعد که گفته بودن این تصمیم اس ام بوده یه مدت بعد گفته بودن کارینا گفته از کای خوشم نمی یاد چون زشته پوستشم بد رنگه!بعد جالب اون جایی بود که کارینا به رقصیدن با کای افتخار می کرد و با خوشحالی تو ویکی آیدل گفت که سونبه بهم گفته خوب می رقصی و می خندید یه مشت عوضی نفهم....

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
:/
:/
:/
عررررررررر اینو بهش گفته بوددددد :*) 💖💖💖💖💖

یه هیت دیگه هم این بود که 

خاله جیزل تو دولت کره است و قدرتمنده بعد با نفوزش جیزل  که استعداد نداره رو وارد لاین آپ اس ام می کنه بعد هم با لی سومان دوست می شه و دوست دخترش می شه

 

 

البته واقعن خالش تو دولت کره هس ولی...آخه ندیدین استعدادشو منگلا....

خب این تا یه جاییش درسته ولی حالا من جلو کسی نمیگم برن هیت بدن بهش
ولی اینکه استعداد نداره نه
کسی که آهنگ مینویسه خودش یه معیار استعداده اصن
هرکسی نمیتونه رپر اصلی بشه اصن رپ یه تون صدای خاص میخواد
و جیزل حتی کارینا با اون رپ خاصش رو هم زده کنار و رپر اصلی شده یعنی حتما استعدادشو داره دگ 😑😑

آها اره یادم اومد😅😂

 

اوهوم ولی من نتونستم جلوی خودمو بگیرم هم دوتا کامنت دراز گذاشتم هم کلی حرص خوردم ایییشششششش بیشعوراااا!!...

 

نه من ندادم  چشم مرسی😂💜

 

اوووهوممم درسته

 

وااییی جرررررررررر فکر نکردم راسی واقعاا نمیدونس هم کمپانین جررررررررر

😂

👀😪👌🏻

خوبه 😂❤❤

😂😂😂👏🏻👏🏻

فقط دوس دارم منبع اون دوستمون که توش گفته اسپا قراره bts , blackpink رو له کنه رو بدونم:) یکیم اون که گفته جیزل معتاده:) من هی بگم از موتوری جنس نگیرین، گوش نمیدین، میشه این:>

😂😂😂😂 بریم به آتیش بکشیمشون
جررررررر 😂👏🏻

 یک نفر یک سایت زده و گفته همه از دخترای با استعداد و خوشگلمون حمایت کنید که به حمایت ما نیاز دارن بعدش مدیر اون سایت می پرسه بایستون کیه اگه یک نفر در جواب بایسی رو که مدیر سایت انتخاب کرده رو انتخاب کنه یک فنواری میشه که اصلا فکرش رو نمی کنی🙄 حالا اسم سایته یادم نیست😑می خواستم بگم سر یه ایدل باهم دعوا نکنید یه سری بچه بازی بین فن ها پیش میاد که خندت میگیره به قول اون دوستمون که گفت اینا همه زیر ده سال هستن😑 یه دختر عمویی دارم دوازده سالشه یه بلینکه یعنی خودشو برای لیسا می کشه و همه جا جار میزنه یاس من لیساست بعدش یه عکس میزاره و میگه بچه کره ای می خواد و اگه غیر از این باشه نمی خواد☹☹این مسهره بازیها چیه؟ فن هستید فن واقعی باشید و گروه یا آیدل موردعلاقتون را حمایت کنید نه اینکه اعصاب همه رو داغون کنید و بگید فلانی بایس من مال خودمه و کسی حق نداره بایسمو ازم بگیره🙁🙁بعضی از فن ها طوری رفتار می کنن انگار قراره اون آیدل بیاد و باهاشون ازدواج کنه😕لطفا دست از این بچه بازیهاتون بردارید( ببخشید مدیر سایت که یکم تند رفتم. منظورم شما نیستید اگه خواستید نظرم رو سان کنید*

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
😐😐😐😐😐😐😐😐
مگه بایسو خریده که اینجوری میکنه
ودفففففففففف

واقعاا کهه
:////////////////////

دقیقا و دقیقا و دقیقااااااا 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
دقیقا جوری که انگار قراره با آیدله ازدواج کنن
ببین اینا برن آیدل هم بشن اون کسی که میخوان باهاشون ازدواج نمیکنه
هی شما دیوونه ها.... هیچ جوره شما به ازدواج نمیرسید حالا اگر یکیتون با آیدلش ازدواج کرد همگی با هم بزنید تو دهن من خوبه؟؟؟؟؟؟؟ خوبهههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آره بزنید تو دهنم ببینم کی اصن اون روز میرسه 😂🤲🏻

نه والا همتون مودب بودین تنها کسی که زیادی راحته منم اینجا 😂😂

می دونی استپ بک با اون همه قشنگی وکال و دنس بود ولی برامن مهم ترین چیز رپ معرکه کارینا بود فک نمی کردم بتونه اون جوری رپ بخونه... احساس خیانت به عشقم کردم اصن😂

هر چند اس ام با معنیش...

 

@kpoper گوه می خورن ولشون کن منتظرن یه جوری ساسنگارو بفرستن سر اسپا...

جررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
... ://// 👌🏻👌🏻👌🏻🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

اوهوم 😂

آره فک کنم قبل اومدن جیزل قرار بوده کارینا رپر اصلی باشه البته خوب اونم قدرتشو داره الانم لید رپره

ولی اس ام بیشتر تمرکزش رو وکاله وگرنه دنس و رپشون خوبه...

یس قطعا 👌🏻
آره خوبن دنساشونم اونقدرا آسون نیست رپشونم خوبه
مثلا نکست لول به یه انعطاف پذیری خاصی برای دست نیاز داره میدونی 😂

یه روز خودمو از هالاسان پرت میکنم پایین از دست اینها :|

حیییف فندومی که اینجور ادما عضوش باشن:____

نکن عه ❤
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻😑

من خودم هدفم به شخصه اینه که برم ایدل شم 

و از همه چیزش و سختی ها و پشت صحنه ها و.... هم خبر دارم ولی بازم هدفمه 

ولی حتی یه بارم به خاطر اینکه برم ایدل مورد علاقمو ببینم نبوده

یا اینکه فقط برای پول باشه 

اینایی که برای اینکه ایدلشونو ببینن یا حالا موضوعات دیگه درباره این میخوان برن ایدل شن رو اصلا درک نمیکنم 

دقیقا :)
منم هیچوقت واسه این نبودم
حتی قبل ازینکه با کیپاپ آشنا شم یه هدف این مدلی توسرم بوده
کلا به استیج و اجرا همیشه علاقه داشتم
بعد ازینکه کیپاپو دیدم یکم هدفم عوض شد
اینکه گروه داشته باشم و همچین موزیک ویدیوهای خوشگلی بدم هم خیلی علاقه مند شدم
و خب هیچوقتم از بقیه کشورا راضی نبودم چون زیادی لخت بودن :/
این شد که کیپاپ شد بهترین انتخاب برام
(هدفمم که فهمیدم چیه پستش هست تو وب)

میدونی چجوری میشه فهمید
اینکه رو یه کمپانی خاص اصرار داشته باشن :)
مثلا طرف با اون همه زجر کاراموزی ولی بخاطر بیگ بنگ و بلک پینک میخواست بره وای جی :/
من الان بیشتر از همه چی تمرکزم رو اس امه چون کمپانی خوبیه
به آیدلاش اهمیت میده آزاد میزارشون واسه همه چی
ولی بخوام برم جی وای پی چی میشه؟ نه میزاره فیلم بازی کنم نه اکانت شخصی نه فعالیت سولو نه هیچی... خب هرچقدم تو جی وای پی کراش داشته باشم حاضر نیستم به اس ام ترجیحش بدم مرض ندارم که 😂😂
یا حتی کمپانیای کوچیک.. اونایی که حتی توشون کراش ندارم هم روشون حساب باز کردم چون مهم نیست میرم کجا 🤷🏻‍♀️

منم درک نمیکنم.. آخه آیدل شدن خیلی زجر داره خیلی هم تلاش میخواد
آدم بخاطر بایساش بره که چی :)
تازشم اگه اونا برن از کارکنای کمپانی بشن که خیلییییییییی بیشتر آیدلاشونو میبینن و اتفاقا خیلی راحت تر میبیننشون
دیدی دخترای میکاپ چقد همیشه تو پشت صحنه اجرا های پسرا هستن حتی لباس که عوض میکنن هم میبیننشون (منظورم پیراهن ایناست 😂😂🤦🏻‍♀️)
یا همون دنسر شدن
اگه دنسشون خوبه برن دنسر شن اتفاقا همیشه هم کنار آیدلشونن چه بهتر هم 🤷🏻‍♀️👌🏻
جمعه ۲۴ دی ۰۰ , ۱۷:۴۶ ایتزییییییییییی

وایییییییییییییی

من مولتی فن هستم

هیچ گروهی رو از اون یکی بیشتر دوست ندارم

اما اینا هم حق ندارن به اسپا اینطوری حرف بزنن

انقدر دو رو نباشید (همونطوری که بدم میاد و متنفرم)

لعنتی فن یه گروهی هستی به اینیکی هیت نده

اصلا شاید طراح دنس اسپا وینتر باشه

شاید کارینا بخواد ازدواج کنه

شاید جیزل معتاد باشه

اصلا به شما چه درسته آیدلن و استعدادشونو در در اختیار مردم قرار دادم

اما خب زندگی شون رو که در اختیار مردم قرار ندادن

اگر مولتی فنی که  حق نداری به هیچ گروهی توهین کنی

اگر طرفدار بلک پینک یا هر گروه خوب دیگه ای هستی حق نداری به گروه های دیگه یا اصلا هیچ خواننده ای در جهان هیت بدی

 

آفرین بر تو
صحیحححححح 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
دیقا... آیدلا فقط همین چیزاشونه که به ما ربط داره نه بقیه زندگیشون 👏🏻👏🏻👏🏻

سلام میگم از اونجایی که دربا ه ایدل شدن خیلی اطلاعات داری 

من دیدم یه جا تو اینستا نوشته بود تو دوره کار اموزی اون رئیس هایی که رتبه بالا دارن به کاراموزا میگن یه شب بیا با من بخواب یا با من باش 

بعد من میزارم دبیو کنی 😳

درسته ؟

اخه من جایی نشنیده بودم اینو 

من تمام سختی هاشو قبول کردم ولی این دیگه زیاده رویه 

تروخدا بگو من اینو شنیدم حالم بد شد😅😔

سلام آره بپرس عزیزم *-*

این درسته ولی یکمش اشتباهه که درستشو بهت میگم

کاراموزایی که نمره هاشون بالاست و احتمال دبیوشون زیاده کمتر
ولی کاراموزای با احتمال دبیو پایین، این پیشنهادو زیاد بهشون میدن... ولی بازم تظمین نمیکنن که دبیو کنه، فقط میگن اگه اینکارو بکنی کمکت میکنم تا احتمال دبیوت بیشتر بشه
ولی اجباری درکار نیست، یعنی همون احتمال پایینا هم با تلاش خودشون دیگه نیاز به خوابیدن با اون طرف ندارن 😎💃🏻

آهان پس کلا ویدیو چرت میگفت 

تو نظراش میگفتن خیلی پیاز داغشو زیاد کردیا ولی خب دیگه 

چون حرفاش همش دروغ بود 

چون چند چیز دیگه هم گفته بود 

بازم مرسی اروم شدم 🤩😇😂🌈✨

اوه 😂😂🤦🏻‍♀️

خوبه 😍❤
چهارشنبه ۱۷ فروردين ۰۱ , ۰۹:۰۵ •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐀𝐧𝐝 𝐓𝐚𝐞𝐓𝐚𝐞 𝐌𝐨𝐦•

مای نیستم ولی از اسپا خیلی خوشم میاد...

و علاوه بر اون خودم شخصا از کیپاپرای اینجوری که منبعای چرت دارن و میان ک🐢صشر میگن برا خودشون اصلا خوشم نمیاد...

ولی هم شما هم بقیه کسایی که کامنت گذاشته بودن یه چیزی رو هی تکرار کردین که بنظرم اصلا درست نیست...

و اونم اینه که میگین اینا همشون ۱۰,۱۱ سالشونه!

البته خودمم قبول دارم این افراد اکثرا تو این رنج سنی هستن اما شما نباید این احمق بودنشون رو بزارین پای سنشون...

خودتون همیشه مینالین از اینکه خسته شدین بابت اینکه همش بهتون میگن کیپاپرا و آرمیا همشون بچن...همشون دخترای ۱۲ تا ۱۵ سالن و میرین بالا منبر که ربطی به سن نداره و به عقل و شعوره و فلان ولی خودتون اینجوری احمق بودن این افرادو میزارین پای سنشون و میگین یه مشت بچن!

بالاتر هم گفتم خودمم قبول دارم اکثرا تو این رنج سنی هستن و یکم که بزرگتر شن فهمیده تر میشن...ولی شما نباید بخاطر سنشون سرزنششون کنین چون باعث میشه حس بدی از کم بودن سنشون پیدا کنن همونطور که شما ممکنه حس بدی نسبت به هیتای آدما به کیپاپ و خودتون پیدا کنین...

اگر قراره کسی رو سرزنش یا حتی مسخره کنین و بهش بخندین (که هرچند درست هم نیست ولی متاسفانه خیلیا اینکارو میکنن) بخاطر کارهاش اینکارو بکنین نه سنش چون سن فقط یه عدده مهم شعور و شخصیت و فهم و درک اون فرده!

امیدوارم منظورم رو رسونده باشم :)

اوهوم
😂
من هیچوقت از آرمیا دفاع نکردم.............................
و کاملا هم درسته
اتفاقا کمتر از 12 هم هستن تازه
بنظر من منبع نداشتنه که باعث بیشعوری افراده
که اون منبع نداشتن هم نود درصد اوقات بخاطر بچه بودنه

ولی من سرزنش میکنم
بچه ای که هیچ اطلاعاتی نداره غلط میکنه اظهار نظر میکنه
غلط میکنه چرت و پرت پخش میکنه
الان داداش من 11 سالشه خواهرم 8 سالشه
این دوتا هیچوقت زر مفت نزدن
دنیای کیپاپریشون فقط رقص یاد گرفتن و دیدن آیدلاشونه
چرا؟ نه چون باشعورن اتفاقا دوتاش خیلی بیشعورن ولی دلیلش اینه که من اطلاعات درست در اختیارشون میزارم
پس اگر اونام منبع خوبی نداشتن مث همینا میشدن
ولی کسی که بزرگتره مثلا 15 سالشه اون دیگه از عقل نداشتنشه

من به سنشون نخندیدم
به طرز فکرشون خندیدم
که خب بنظرم کسی که سنش کمه اصلا نباید کیپاپر شه
غیر ازینکه به طرز درستی کیپاپر شه...

اوکی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan