اووووف دلم واسه وینر تنگ شده TT + یه سوال فنی

دلم تنگهههههههه

من کامبک میخوامممممم

پسراممممم کجایین من به فداتون TTTTTTTTT

بیزحمت قراردادتونو تمدید کنین منو ازین دلتنگ تر نکنینننننننن 😭😭😭😭😭😭😭😭

یه سوال آیا خوبه که دلم بخواد تمدید کنن؟؟ یعنی اونجور که گاتسون تمدید نکردن براشون بهتر بود.... وای جی که اون بی اهمیتی و بد رفتاری رو با وینر نداره داره؟ (آیم بی خبر یونو) میخوام اگه براشون بهتره برن پس من دعا نکنم که تمدید کنن.... من خوشحالی و راحتیشونو میخوام :*)

سریع جوابببب :/

+

آقا من دلم واس یچی دیگه هم تنگ شده 😂

واس دوسه ماه پیش که نت مفتی داشتم میرفتم یوت از هرکی که عشقم میکشید ام وی میدیدم TT

دلم واس بچه های بیشمارم تنگ شدهههه 😂

الان بعضی چیزارو هرچی میگردم تو کامپیوتر ندارم و نت هم ندارم دوباره بدانلودم

یادم باشه همه چیو بریزم رو کامپیوتر ازین به بعد :/ ✊🏻

چقد استریم میزدم و نمیدونستم الان میفهمم :*)

میدونی من واس کیپاپ خیلی مهم بودم اصن بدون من بازدیدا خیلی کم شدن متوجه شدین؟ (دراز شدن دماغ) 😂😂

  • ivanka ♡♡

منم کامبک همه ی بندامو میخوام😭😭😭

😂 منممممم TT

چیزه

وینر تمدید کردن :"

اوه
ریلی؟
مگه مال 2022 نبودن؟
پس خداروشکر 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💖💖💖💖💖💖😭😭😭😭😭😭😭

بعد الانم که مینو و یون دارن میرن سربازی تا دو سال دیگه کامبک نداریم:)

://///////////////////////////////////////////////////////////////
لعنتتتتتتتت
پس باید دل تنگیمو با چیزای قدیمیشون رفع کنم :/
لعنتتتتتتتتتتتتتتتت ://///////////////

نه نداره

اوهوم اوکی
انگار تمدید کردن 😂🚶🏻‍♀️

نمیدونم....گفتی گاتسون...من دلممم گاتسون میخواد ╥﹏╥ خاک بر سر جوپ

هومممممم TT 🤦🏻‍♀️

جهت رفع ابهام

جینو برگشته از سربازی

هونی 7 روز دیگه برمیگرده

پسرا اسپویل کردن که قبل از رفتن مینو کامبک دارن

تو 2022 قراره کلی وینر ببینیم

و قرارداد 2021 تمدید شده

فکر کنم تا 2026 تمدید شد

و راجبه وای جی...

وای جی با ایدلاش خوب بود

تا وقتی که پاپا رفت...

عهههههه عررررررر هوراااااااااا
جییییییییییییغ >~< 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💖💖💖💖💖
ذوققققققققققققققققققققققق

اوکییییی *-*

👀 هعی.........
پاپا برگرددددددد 👀🤧🤧🤧

خیلی ممنون به همچین اطلاعات کاملی نیاز بود 💖💖💖

من دلم واسه بعضی گروه ها می سوزه😣😣😣گروه هایی مثل وان آس و وان وی توجه زیادی بهشون نمیشه بازدیداشون هم کمه😢😢😢ولی گروهی مثل انسیتی توجه زیا ی بهش میشه به نظرم گروه های زیر استعداد زیادی دارن ولی بهشون توجه نمیشه:

1. Gwsn

2.purplekiss

3.oneus

4.onewe

5.theboyz

6.pixy

نمی دونم چرا بهشون توجه نمیشه باور کنید گناه دارن و خیلی تلاش کردن به اینجا برسن😢😢😢

اوهوم
مخصوصا وان وی..... :*)
میدونی انسیتی دلایل خیلی زیادی داره یکی اینکه کمپانیشون اس امه و قطعا بخشی از شناخته شدنشون بخاطر اس امه (سونبه رو ببین هوبه رو بگیر.... 😂😂😂🤣🤣)
و دلیل دیگه ش اینه که هر کانسپتی اجرا میکنن و هرکدوم برا یه سلیقه خوبه
و... 23 تا ویژوال دارن... این قشنگ ترین دلیلشه :)

اوهومممممم 👀
پرپل کیس بدک نیست فعلا
دبویز هم که داره معروف میشه میدونی که *-*

آره :(
Majors هم هست خیلییییی بی توجهی میشه بهشون 👀🚶🏻‍♀️

بعضی گروها کمپانیشونم اونقد شاخ نیست ولی از راه نیومده همه جایزه ها و برد ها رو پارو میکنن... :)))))
بعضیا هم بعد از پنج شیش سال دبیو هنوز.... :)

جینو مینو یون هونی کجایید شما؟ دلتنگتون شدیم دوست داریم همتون رو باهم ببینیم😢😢😢فکر کنم به دیسبندی نزدین نه؟😯😯😯 من با آهنگ really really فنشون شدم😃 فکر کنم وینر هم شده به گروهی که زیاد بهش توجه نمیشه😢😢😢من که میگم چهارتاییشون برن یه شرکت بزنن بعدش باهم باشن😆😆😆

کامنتای بالایی رو بخون
نههههههههه خدا نکنه 👀
قراردادشونو تمدید کردن 😌😎💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
من یادم نیست با چی فن شدم 👀🤔🤔
صب کن.. آهااااا فک کنم با پستای ریتا فنشون شدم 👏🏻👏🏻👏🏻
وینر نه اونم وضعیاش مث بقیه گروهای وای جیه کلا برا وای جی نمیشه بی توجهی استفاده کنیم چون وضع کامبک همشون همینه 😂😂 البته وینر سربازی دارن واس اینه
😂

اون شخصی که گفته به وینر توجه نمیشه چرت گفته وینر یکی از بهترین گروه هاست😚پرپل کیس هم به این دلیل ازشون حمایت نمیشه که چون فنها فکر می کنن دبیو قوی نداشتن درباره pixy هم باید بگم که اونا هم دبیو قوی نداشتن حتی از pixy و purplekiss حمایت کافی نمیشه😑 وان آس و وان وی هم زیاد نمی شناسمشون😐 

پرپل کیس هنوز زوده تازه دبیو کردن کسی نمیشناسشون
پیکسی هم که کمپانیشون خیلیییی کوچیکه
😂
وان آس خوبه اونقدرام بد نیستنا
وان وی مثل دی سیکس و اکسدینری هیروز (جی وای پی) ولی کاش حداقل نصف معروفیت اونارو داشتن پسرام واقعا مظلومن 😭😭😭😭😭

الا از پیکسی گوئون و سوان از پرپلکیس سئوهو و کونهی از وان آس و یونگهون وکالهای قوی هستن🥰حیف که گروه هاشون زیاد دیده نمیشه😑به قول شما پرپلکیس که اول راهه و پیکسی هم کمپانیش معروف نیست به نظر من گروه 2am هم وکال های خوبی داره که مثل اینکه دوباره باهم روی استیج دیده شون😁

یسسس
👀👌🏻

آره 😍

خیلی ها هستن میگن ما طرفدار فلان گروهیم بعد به یک عضو اون گروه بی توجهی می کنن مثلا خیلی ها طرفدار سونتین هستن ولی از ووزی خوششون نمیاد و میگن زشته ولی نمی دونن پسرم ماشالله با اهنگش ترکونده😊 اگه واقعا طرفدار یک گروه هستید همه اعضا رو ساپورت کنید نه اینکه به یکی از اعضای گروه موردعلاقتون کم توجهی کنید😠

اوهوم این کار خیلی زشتیه
فن وقتی فن گروهه که همه اعضاشو دوست بداره
وگرنه فقط فن بایسشه نه فن گروه 

به سونگکوانم همین حرفارو میزنن

👌🏻👌🏻

گروهایی هستن که اوناهم وکال های قوی داشتن ولی متاسفانه دیسبند شدن😟گروه هایی مثل سیستار و فورمینت و تی آرا و ناین موسز وکال های قوی داشتن ولی قراردادشون تموم شد و دیسبند شدن😔 حتی ایدلهایی مثل ته یان، بوآ، بوم و حتی نینگ نینگ هم وکالهای قوی دارن بین آیدلهای مرد هم خودت می دونی کیا هستن که وکال قوی دارن ولی یه سری آیدل هستن که وکال خوبی دارن ولی یا بهشون توجه نمیشه یا یه سری فن(نمیگم چجور فنی که دعوا نشه🤣) میان و بهشون هیت میدن😡 همین وینر هم وکال خوبی داره

آره
تی آرا دیسبند نشده همین اخیرا کامبک دادن برو ببین 😍😍
سیستار هم داسوم و هیولین یه همکاری داشتن چندوقت پیش 

اوهوم ولی معروفیت به ووکال نیست
ولی خب اس ام به ووکالیستاش اهمیت میده و زودتر از بقیه دبیو سولو دارن
آره مردم بیشتر رپرا و دنسرا رو دوست دارن 👌🏻

سی ال هم هم وکال خوبی داره هم دنسر خوبیه و هم رپر خوبی ولی اخیرا مثل اینکه چاق شده و همه دارن بهش هیت میدن😑😑😑 ببخشید که زیاد میام و نظر میدم🥺 

اوهوم سی ال هم اونموقع عضو معروف توانی وان بود
😑😑😑😑😑😑😑

عیب نداره هرچقد دلت میخواد بگو 😂💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan