هعی تفففففف :/ + یکم از امروزم بتعریفم *-*

تففففف به زندگی من یعنی 😂

امروز حالم بدجور خرابه

اینقد که کل این 17 سالو فحش بارون کردم

دعا کنین کرونا نباشه :)

من بشدت حساسیتی ام و همینطور داداشم و آبجیم

و مامانم شدیدا بدتر از ما

باید مراقبشون باشم همچنین بابام 

میخوام تو خونه ماسک بزنم 👀👌🏻

 

یخورده استخونام درد میکنه

مخصوصا جمجمه و مچ

بدتر از اون دماغمه هم گرفته هم آبریزش

اینقد که یهو به سرم میزنه چکش وردارم دماغمو یه سره بشکونم بره :/ 😠🤬🤯

سردمم میشه

عطسه هم مث سگ :/

صدای قشنگمم گرفتههه 😭😭😭😭

(سقف... در چه حد؟ 😐😐😐)

 

ولی فقط همینان یعنی گلودرد و سرفه و اینا ندارم

آخه تابستون هم یه بار ایطو شدم ولی سرمای عادی بود

اینم شاید همونجوره 🤷🏻‍♀️

ولی خو ایندفعه همکلاسیم کرو داشت ماسک هم نمیزد و سرفه میکرد 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

حالا من ا کجا بدونم چه مرضی دارم 😐

 

 

+

امروز امتحان ورزش دادیم

نمد میدونین پلانک چیه یا نه

ولی

من رکورد کل دوازدهمو زدم 😎😎💃🏻💃🏻💃🏻

1 دیقه و 55 ثانیه 😎👏🏻💃🏻

بیشترین بعد از من 1 و 40 بود (#ابهت)

ولی خو ماهیچه های شکمم تا چند دیقه درد میکرد و من نمیتونستم پاشم 😂

 

 

+

یه درسی بود که بهتره اسمشو نیارم 😂🤦🏻‍♀️

سوال آماده دادن بهمون که از همینا سوال میاد

تمام جوابا رو یکی فرستاد تو گروه دیگه نخواست دنبال جواباش بگردیم 😂💃🏻💃🏻💃🏻

 

 

اینم بگم

با اینکه میریم سر امت شیمی، فیزیک، ریاضی و همشونم ماشین حساب آزادن...

ولی باز دفعه بعد هیشکدوم یادمون نیست ماشین حساب ببریم درحالی که آزاده :/

حافظه اینقد گل؟ 😍👏🏻👏🏻💃🏻💃🏻💃🏻🕺🏻

 

 

پ.ن: ایده و فایل آماده واسه پست دارم جذاب :)

تا نت دار بشم شروع میکنم گذاشتن 💃🏻💃🏻

  • ivanka ♡♡

کنچانا خوب میشی🥺🤧💜

مرسی ایشالا :* 💖

ایشالله که زودتر حالت خوب میشه اونی:″) 🤧🤧🤧

مرسی عرر 🤧💖

باباییی مراقب باش عهههTTمگه من چند تا بابا دارمTT

باشه گلم 🤧
یکی داری؟ 👀👀🤦🏻‍♀️
پس باید مراقب باشم 😂🤦🏻‍♀️
سه شنبه ۲۸ دی ۰۰ , ۲۱:۳۰ 𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐋𝐈𝐋𝐈

درد جمجه سر عنه عننننن

دیقا 🤦🏻‍♀️😭😫

مراقب خودت باشیااا TTTT

 

 

وای منتظرپستتم:")

باشه ممنون گلیِ من 🤧💖

*-* 😃💃🏻💃🏻

ایشالله هم خودت و هم خانواده ات خوب بشین😰😢

فقط من مریضم 
مرسی عزیزم 🤧💖

مواظب خودت باش 

منم هیچوقت نمی بردم سرجلسه -_- ولی خب نیاز هم نبود عدد ها جوری که میشه حساب کرد

تنها جایی که نیازه و ممنوعه بردنش سرجلسه کنکوره 😂

باشه *-*
فاک دیقا 😂😂

و منی که 4 بار ازانواع مختلف کرونا گرفتم😂💔

وای لعنتتتتتتتت 👀💔

من که یک بار یه کرونا الکی همراه با خانواده گرفتم چند روزه خوب شدم😧ایشالله خوب بشی🥴

👀💔
خداروشکر زود خوب شدین
ممنون 💖🙆🏻‍♀️

زود زود خوب شوووووو

باشع؟😍💖

باشهههه گلممممم 😍💖💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan