من دیقا چه غلطی کردم :/

میخوام با نهایت صداقت بگم ولی اینقد که آدم نالایقی ام فک کنم نیاز به سانسور داره 😂

 

قضیه اینه که دیروز روز مادر بود

و ما سه تا یادمون نبود (من که کلا خبر نداشتم)

حتی تبریک خشک و خالیم نگفتیم

و حتی مامانم زنگ زده به مامانش و تبریک گفته (من اینو نشنیدم خو)

 

و مامانم دلخور شده (اممم فک نکنین که چرا منتظر تبریکه و وظیفشه که واسه بچه هاش مادری کنه و فلان خب به یه دلایلی کاملا بهش حق میدم و سان میکنم که چرا 😂)

با اینکه قهر نیست ولی ناراحتیشو حسش میکنم... 

 

با اینحال برامون شیرینی هم خرید :)

و من که تازه گرفتم چخبره رفتم براش یه ادیت گذاشتم استوری و اونم جلو روم دید ولی حتی بازش نکرد

کادو هم دادم بهش بازش نکرد

من ناراحتش کردم...

 

درصورتی که اون روز تولدم برام ترکوندددد TT

 

خب من چکار کنم الان

خدایا میشه منو برگردونی ؟ فقط تا دیشب قبل از خواب دیگه بیشتر نمیخوام

تروخدا برگردون منو 😊🤲🏻🙏🏻🙇🏻‍♀️

التماسسسسس 🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️😊

 

هعی

دیگه واقعا ریدم آخه چقد خنگولم من :/

 

پ.ن: الان داره به خواهرم میگه عیب نداره که یادتون رفته منم فراموش میکنم ولی دیگه کادو نمیخوام چون گذشته :)

هعی خدا منو برگردون دیگه

هنوز برم نگردونی ها (بغض)

 

جدا از شوخی.. گریه هم کردم من دلم شکست بیشتر از خودش :)

  • ivanka ♡♡
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

********* ********

** **** ***** ** *** *** *** **** ********

** ****** *** ****** ** ****** **** **** ********* ***** **** **** ***** ** **** ** **** ****** ***** ***** ****** *** ***** ** *** *** **** ****** ** ***** *** **** ******** **** ***** ** *** **** **** **** **** ********

**** **** *** ** ***** *** ******** * ******** **** ** ********

* ****** *** ******* *** ******** ***** ******** ***** **** *** ***** **** 

****** **** ****** *** ****** ***** *** ****** *** **** **** **** ****** *******

***** ****** **** *** **** *** *** *********************

** ****** ****** *** ***** ****** *** ****** **** ** *** **** *** ********

خدا نکنه 💕
باشه *-*

واو 😍😍👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
مبارک باشه *-*

وای آخی... من این موضوعو کاملا درک میکنم :)

منم :(
وای :(
😂 منم میخوام اینقد هی بزارمش تا آخرش ببینه 
دوشنبه ۴ بهمن ۰۰ , ۱۷:۲۵ •°•°baran +×+🐠°•°•

ای وایییی

*لب پایین آویزون*
دوشنبه ۴ بهمن ۰۰ , ۱۹:۲۷ 𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧

بدترین اتفاق ممکن... سال بعد براش جبران کن

اوهوم :)
اگر خونه بودم باشه *-*
البته لازم نیست خونه باشم :/ چه خنگول شدی تو :/ (با خودمم 😂)

مادرها همیشه بهترین موجوداتی هستن که توی کل این کره خاکی وجود داره🥰😍🤩اگه بچه یه کاری کرده مادر سعی می کنه به روی خودش نیاره اگه بچه ای روز مادر رو فراموش کرده باشه مادر هیچوقت تولد بچشو فراموش نمی کنه حتی اگه بچه نعره غول باشه☺😚😊خیلی ها هستن که بنا بر دلایلی مادرشون فوت کرده😭 ممکنه از مادر یتیم باشن و یا با یکی زندگی کنن که مثل مادره براش😑 هرچی که هست مادر هیچوقت و عمرا بچه شو فراموش نمی کنه قدر مادراتون رو بدونید🤗  توی این سن چه فلسفه ای حرف زدم🤣

آره 👌🏻👌🏻
:)
مگه چن سالته 😂

من متولد ۸۷ هستم🤣

واو چهار سال ازم کوچیکتری 😂
سه شنبه ۵ بهمن ۰۰ , ۰۳:۳۴ 𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧

حس میکنم از لحاظ خنگی خیلی شبیهیم🤣

دور از جونت عه 😂😂💖

من بعد دیدم عنوان:/

 

 

دیقن چ غلطی کرده؟

 

من همیشه همه چی مامان بابامو تولداشونو روزاشونو یادم میره

حتا ت تولد نگار تاریخ تولداشونو ندارم😐😂

ولی واسه کل کیپاپو دارم😐😂

تنها نیسی همراه اول

😂😂😂

تففف 😂😂🤦🏻‍♀️
وای جررررررررررر 😂🤣
😂👏🏻

و منی که هر سال سر روز مادر غصه میخورم که کاشکی حداقل یکی بود که بهش تبریک بگم😂

وایسا.. چی؟ نگو که... ؟ 👀💔💔

نگم که ؟؟  نه اگه از اون لحاظ میگی که خب مامانم هنوز 39 سالشه و زندس😂😐

وای وای خداروشکررررررررررررررررررررر
خیلی ترسیدممممم 🙊🙊🙊🙊
میدونی من خیلی ناراحت میشم کسی مامانشو از دست داده باشه نسبت به مامانا خیلی دل نازکم :) 💕
خداروشکرررر
خب پس منظورت چی بود *-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan