تو فوق العاده ای + پنت هاوس 😂😂

یه شباهت اینجا داریم (اگ دیده باشین)

هم توی تو فوق العاده ای

هم پنت هاوس 

توی هردوشون

1. یه کیم یونگده داریم که

2. پولدار و 3. محبوب تو مدرسه ست

4. همیشه هم با موتورشه (وای جرررر من سر این مورد خیلی خندیدم 😂🤣🤣)

4. عاشق یه دختره فقیر میشه که

5. بهش قلدری میشه و اذیتش میکنن

6. و ازش محافظت میکنه

7. و تو هردوتاش هم یه آویز کیوت عروسکی از دختره داره 😂🤣🤣🤣🤣🤣

8. و یه بار هم توسط دختره رد میشه

9. یه دختر دیگه هست که عاشقشه و این باعث میشه از دختره بدش بیاد

10. دختره خانواده کاملی نداشته (فک کنم؟)

11. بقیه هم ازش حرف شنوی دارن

12. رو دختره هم آشغال ریخته میشه...

 

و در مقابل تفاوت ها

اسم هاشون حتی یه بخش مشابه ندارن

جو سوک هون / به رو نا

کیم نام جو / یو جو دا

^^^^^^

نا اون آیدله ولی کیم هیونسو نه

همچنین هیونسو یه سال از نااون کوچیکتره 😂

 

 

..

خب چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه بای 😂

  • ivanka ♡♡

من عاشق پنت هاوس هستم(:::

برای سویون میمیرم (::::::

همینطور سومین ستنینینیتیتیتنسنسن

یس *-*
وای سویون خیلی محشرههههههه TTTT
سومین هم دوست *-*

سلام ایوانیکا 

خیلی وقتع ....

میدونی...
لحظه ای که این کلمه رو نوشتم
فقط تو تو ذهنم بودی
و میگفتم آیا زهرا اینو میبینه؟
وای عشقممممممممم سلاممممم بیا بغلمممممممم دلم واست تنگ شده بود >_< 💖💜💙

سریال پنتهوس یکم رو اعصابه😒نمی دونم چرا😒 ولی از کاراکتر سوجین تو پنتهوس هوشم اومد نمی دونم چرا🥰

هرکی یه سلیقه ای داره دیگه
کنچانا ^^

جاان 

منم دلم تنگشده بوذ

بوسسسسس :*) 💖💖💖💖💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan