چرا حس عجیبی دارم؟

پست قبلی رو ببینین وگرنه اینو حذف میکنم نمیخوام مانع بازدید خوردنش بشه

حس میکنم یه نفر بهم خیانت کرده

نمیفهمم کیه هرچی فک میکنم...

حتی نمیفهمم این چه حسیه

 

دقیق تر توضیح بدم؟

حس میکنم از دست یه نفر ناراحتم

و کار بدی در حقم کرده

مثلا شاید خیانت؟

و دلم میخواد باهاش قطع ارتباط کنم

ولی چرا و چه کسی نمیدونم

 

تازشم هرچی میخوام برم به کارم برسم نمیزاره میدونی چی میگم؟ حس میکنم به یه چیزی باید فک کنم

 ذهنمم فوری مشغول میشه ولی هرچی فک میکنم نمیدونم به کی میخوام فکر کنم

 

خیلی عجیب غریبه بدم ازش میادددد TT

 

پ.ن: ازون خیانتای عشقی نه ها... عادی 😂

  • ivanka ♡♡

هعی..:>

🙂🤧

اگه بخوای حواستو پرت کنی واسه فیوت استریم بزن 😁

باشه گل گفتی ✋🏻💃🏻💃🏻

منم حس می کنم دلم برا یکی تنگ شده

هم نمی دونم کیه هم می دونم

و یهویی میگم دلم تنگ شده 

ایحTT

اوه 👀..

چان موهاشو ابی کرده...

به این فکر کن

نهایت کمک*

آبی کردهههههههه؟؟؟؟ تیسخلموتزعسخدمومو
نمیدونستممممممممممممممم
آخییییی من.. من.. من باید همون موقع میمردممم :)
😂😂

من ی بار اینطوری شدم

هی سعی میکردم مثبت فک کنم

بعدن فهمیدم یجوری از ی جا خوردم ک هنوزم دارم باهاش دست و پنجه نرم میکنم

خاسم بگم حست شاید درسته

بگرد ببین کرم از کجاست

اوووووووه 👀👀👀
تفففف
لعنت...

باشه 🙊

برای اینکه حواست از یه سری مسائل بد پرت بشه به ایدلایی که دوستشون داری فکر کن ببین اونا با وجود تمام سختی ها موفق شدن برو کلیپهای طنزشون رو ببین برو برای ام وی هاشون بازدید بزن🥰😍🤩 خیلی از ایدلا با وجود سختی ها تونستن به همه ثابت کنن که می تونن مثلا woozi خیلی هیت می گرفت ولی تونست ثابت کنه که استعدادش رو داره برو و چهره خندون و کیوتش رو ببین☺😚😊

این کارا رو همیشه میکنم
ولی خب اون حسی که ذهنمو مشغول میکنه نمیزاره حتی چیزی سرچ کنم خیلی اذیت میکنه 😑
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan