یعنی همه چی تموم شد؟

تموم؟

پیکو همه رو پاکید؟

همه فایلا رو پاکید؟

همه زحمتامونو به فاک داد؟

داستان ریدنش به همین خوبی و خوشی به پایان رسید؟

برین ببینین فایلای قبلیتون باز میشن یانه

مال من که همّشونو باد صبا برد

وب سونتینم رفته بودم یه چیزی دان کنم لینکش خراب بود

یه جا دیگم رفتم اونم خراب بود

مال شما چی؟

نه جدی جدی به فاک رفتم؟ 😀🤲🏻

😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

😀

  • ivanka ♡♡

مال توام؟:)

من نصف فایلام پاک شده...

:)
فک کردم مث همیشه درست میشه ولی گادددددد خیلی بد شد 😄

منم تمام چیزایی که تو پیکو آپلود کرده بودم رو حذف کرده:'')

وای TT

چی شده؟

پیکوفایل خراب شده بود
تقریبا بیشتر فایلایی که قبلا توش آپلود شده بود پاک شدن
الان مجبوریم... دوباره... آپ کنیم.. هه هه.. هه 😀🤲🏻

همه بدبختیا همزمان وب کپلرم رو هک کردن وب ایتزی نیوزم فیل شده😭😭😭

وااااا 😳🤯
حقیقتش اینقد وب پرپل کیسم فیل شد دیگه عادت کردم بهش :)...........................

من واقعا..

یه سری از فایلام رو دیگه ندارم-

فکر میکردم حالا که تو پیکوعه جاشون امنه:)

یسری از ادیتام~

وای نههههه این اتفاق خیلی بدهههه TT
هعی... :*(

https://worldofkpop.blog.ir/

این آدرس رو فیلتر کردن؟؟؟

من خیلی گشتم تا این سایت رو برای دانلود M.V و Stage performanceها پیدا کنم 

الانم که نیست...

زورشون به ما رسیده دیگه؟؟؟

میشه در صورتی که آدرس جدید این سایت رو پیدا کردین اینجا بذارین

ممنون میشم...

آقا خیلی ناراحتم الان خب...

آره...
🤧🤧🤧
مدیر وب گفته فعلا کار داره نمیاد سراغش
تو وب بلک پینک خبر میده هروقت بیاد
باشه
منم.. :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan