هیش

خب خب خب

من حتما باید یبار رد دادگی رو امتحان میکردم :/

نخونین گرنه ازم قطع امید میکنین :/

پست موقت؟

 

هیش

من سم هستم

ساکت

:/

 

 

هوهووووووو

 

 

 

🤣

 

 

خخخ

 

 

ه_ه(چه باحال شد ه_ه)

 

- لتس دنس :

نچ نچ نچ نچ

دنس ایز حرام

 

- اوکی لتس کلپ :

نچ نچ نچ نچ

کلپ ایز حرام

 

- سو... وات ابوت صلوات؟

یهههههههه پرفکتتتتت

 

 

 

 

ایقد ذوق میکنم لوگو اسپا درحد صفحه کلید قابل دسترس همگانه TT

æ

 

 

ودف؟ تریلر؟ 😐

هاهاه دارم این برنامه هه رو میبینم (ظاهرا :/)

اسمش چی بود؟ بمب چی چی

آها سیم آخر بود

دارم همونو میبینم

 

 

 

 

کککککووووووفففففففتتتتتتتت

 

 

جررررررررر

 

 

این چی بود :/

 

 

جررررر

 

 

خفههههه 😠

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پ‌ن: دلم میخواد یه وانشات کوتاه بنویسم TTTT

پ.ن: فقط منم که بعد از سه ساعت میام پستو بخونم و جررررر میخورم؟ 🙂😹

  • ivanka ♡♡

پدرم..خوبی؟حالت خوبه واقعا:|¿

یس 😂😂😂
درواقع من همیشه همینم
تازه بروز دادم 😂
پنجشنبه ۵ اسفند ۰۰ , ۲۲:۵۲ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

جان0_0

لعنتتتت 😂🤦🏻‍♀️

بمب چیچی😂😂

سیم اخر فصل قبلیش..هعی من اونو میخوامTT

😂😂
وای خیلی ترسناک شده جدیده TT

فک کنم رد دادی🤣🤣🤣

چی باعث شده در این رد دادگی ازت دیده بشه؟🤔😂

😂😂
نمیدونم والا
هی با خودم حرف میزدم گفتم بیام اینجا هم بنویسمش😂

❤️❤️❤️😍😍😍❤️❤️❤️
😍😍😍فقط شعر اول😍😍😍

❤️❤️❤️😍😍😍❤️❤️❤️
 

وای جرر ممنون از شما 😂😂😂❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan