مای بایس این NMIXX + تلفظ درست اسم BAE ^-^

سلام همگی *-*

چخبرا خوبین سلامتین؟ *-*

 

خب خب بایس ان میکسم

اولا که من نمیخواستم فن شم

میخواستم منتظر کامبک بمونم ببینم چی میشه

همین الانشم مطمئن نیستم چرا :/

ولی فن شدم خلاصه

 

قبل از دبیو بایسم جینی بود (خدایی خ خفنه بچم)

الان عوض شده

خانم سولیون بایسم هستند

استایلشو خیلیییی دوست دارم

صداشم خیلییی دوست دارم

ولی میدونی؟ این بچه چهره خیلی معصومی داره من واقعا دوستش دارم TT

 

و البته بایس رکر هم دارم بله 😎

هه وون کوچولوی من

چقد این بچه گوگولیهههههه خداا >-<

دلم میخواد بغلش کنم بپوکه >-<

وقتی هم گرل کراش میشه خیلی خفنههه اوفف >-<

 

(لیلی رو هم خیلییییییی زیادددددددد دوست دارم ولی بایسم نیست)

 

 

و راجب تلفظ اسم BAE

خب بچه ها گوش کنین

ننویسین به چون به نیست

وقتی تو اسم کاملش بعنوان فامیلی بگیم میشه به جین سول درسته

ولی توی اسم استیجش تغییر تلفظی داره

کره ایش نوشته شده 배이

یعنی بِئی

خود دختراهم همشون صداش میزدن بِئی

حالا من قبلش صداش میزدم بائه 

ولی کره ایش آ نداره

پس میگم بئی...

  • ivanka ♡♡

منم فنشونم دخترها خیلی با استعدادن :)

فقط خیلی دوست دارم بدونم تو ذهن ده تا آهنگساز چی بود که آهنگ دبیو اینجوری ساختن -_-

😍👌🏻👌🏻
آهنگ خوبی بود مثل نکست لول بود
شاید دارم به این مدل آهنگ علاقه پیدا میکنم؟ 

من توی ویکلی آیدول دیدم بهش میگن به :"

عهه 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
منتظرم ترجمه شه ببینمششش 😭😭😭
برم خودم واس خودم ترجمش کنم :/ 😂

من واقعا توی انتخاب بایس موندممممم....دخترام همشون عالین ^-^

احساس میکنماسم فندوم یه چیزی توی مایه های mix n یا mixxi باشه😂

آرههه >-<
شاید.. ممکنه هم یه کلمه باشه که n اولشه

وای خیلی خفنن 

من خودم بلیسم کیوجینه عر.. 

اها راستی من تویه جا خوندم که یه سایتی اهنگ  oo ان میکس رو به عنوان بدترین اهنگ تاریخ ثبت کرده.. 

ولی سبک اهنگ های گروه ان میکس سبک مشخصی نداره و سبکشون میکس پاپه و جی وای پی ریسک خیلی بزرگی کرده که این سبک رو داده.. مثل اسپا هم سبکشون میکس پاپه 

 

و چون مردم به سبکای یکنواخت و اینا عادت دارن برای همین این طور اهنگارو به عنوان بدترین اهنگ میبینن 

میدونی بعضی از اهنگای میکس پاپ واقعا هیچ قافیه ای نداره و میره رو مخ ولی اهنگ ان میکس جوری قافیه و خفنیش قشنگ بود که طرفو جذب میکرد

من به شخصه خودم از اهنگای یکنواخت اصلااااااا خوشم نمیاد واسه ی همین من ازون درصد پایینای تو جهان هستم که از اهنگ ان میکس خوشم اومده.. 

و خب درسته که دریای ان میکس اون چیزی که انتظار داشتیم نبود و خب دبیوی بیشتر گروه ها اون چیزی نیست که انتظارشو داریم مثل ایتزی که من بشخصه اصلا از دالالا خوشم نمیاد و همینطور آیسی ولی بقیه اهنگاشون واقعا قشنگه برای همین ممکنه که از نظر بقیه این اهنگ ان میکس بد باشه ولی در اینده اهنگاشون جوری میشه که همه از اون گروه به خوبی انتقاد میکنن چون همه ی گروها همینه 

 

بلک مامبا اسپا رو یادت میاد که چقدر سر سبکشون هیت گرفت؟ ولی الان با گذشت یک سال تبدیل به یکی از بهترین گروهای کیپاپ شد

اوکی *-* 💕
آره آره
تو رنکینگ چارتا هم رتبه 220 آورد

من کم کم داره خوشم میاد از اینجور آهنگا انگار دوتا آهنگ توی یه آهنگه *-*
اوهوم *-*

😂😂😂😂

که اینطور
صحیح *-*

اوهوم 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑
آرهههه >_< 💖

خیلی خوشگل و نازن🥰😍🤩من در انتخاب بایس موندم برای همین بایس انتخاب نمی کنم☺😚😊

خیلی *-*
اوکی کنچانا *-* 

چه نازن😍بایس انتخاب کردن کار سختی بود ولی... بایسم شد لیلی و بایس رکرم شد جینی😊

یس 😍😍
واو عجب بایسایی *-^

سلام خوبی


میگم من تازه ۱۲ سالمه هنوز برای ادیشن اماده نیستم چیکار کنم میخوام ۱۷ سالگی ادیشن بدم 
الان اینترنت ملی بشه چیکار کنم 

سلام *-*
باید تمرین کنی
اگر میخوای دنس بدی باید تمرینش کنی تا توش خوب بشی
اگرم میخوای ووکال بدی باید خوب تمرین کنی تا صدات خوب بشه تا اونموقع
نمیدونم 😂😂😂💔

درسته خوشگلن🥰 ولی اهنگشون یکم قر و قاطی بود😶 من نمی خوام هیت بوم ولی چرا یکباره ریتمش عوض می شد؟🤔

اوهوم
سبک جدیده
نکست لول اسپارو گوش دادی؟ اونم همینطوریه

در هر حال من تازه ۱۲ سالمه 

اگر این پنج سال خوب پیشرفت کنی از زمان کاراموزیت کم میشه

در استعدادشون تو دنس و صدا که شکی نیس😍😍👏👏

ولی جی وای پی ریسک خییلیی بزرگی کرد ولی قطعا با کامبک میترکونن🎉

 

نکست لول اسپا از اهنگ دبیو ان میکس خیلی قشنگ تر بود ک😐😐:/

 

یه تیکه هایی از اهنگ دبیو شون خیییلی خوب بود..

 

اوهوم :*)
ریسک بزرگی کرد و شکست هم خورد
این آهنگ حتی از طرفدارای قبل دبیوشون هم کم کرد
صحیح کامبک بهترشون میکنه

آره 😂😂✋🏻

اوهوم *-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan