بچه ها 🐘ینگ تموم شد یانه؟ 🤕

میخوام برگردم سر جام وب پرپل کیسو باز کنم خیلی کار دارم اونجا TT

ولی باید مطمئن شم که دست به وب نمیزنن

آیا مطمئن هستید که توی این یه هفته هیچ کدام از وب ها فیل نشده است؟؟؟

😭😭😭🙈🙈🙈🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

  • ivanka ♡♡
دوشنبه ۱ فروردين ۰۱ , ۱۰:۳۴ 𝘝𝘪𝘰𝘭𝘦𝘵蒙 ‎

فعلا که فیلتر نشده

خداروشکرر 🤲🏻
دوشنبه ۱ فروردين ۰۱ , ۱۲:۵۳ 𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧

نمیدونم...

که اینطور TT

وب پرپل کیس رو باز کن دلتنگ دخترا شدم😑😑😑ولی ممکنه به محض اینکه باز کنی...

آره واسه همین میترسم TT
کامبک هم هی نزدیک و نزدیوک تر میشه
شاید باید تا روز کامبک بسته نگهش دارم؟ احتیاط خ مهمه TT

من دوتا وب دارم یکی از گروه بیلی و اون یکی وبم از گروه ویویز هستش فعلا هم که خوشبختانه فیلتر نشدن😏😏😏 امیدوارم فیلتر نشن 🤔🤔🤔 

عه فایتینگ 😍😍
اوکی خداروشکر
اوهوم...

میگم میشه وب organ رو بدی ؟

وب چی؟ 🤔🤔.....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan