ام وی پرپل کیس منتشر گشتتتتتتتتتت ⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️

بچه ها استریم بزنیننننننننننننن خیلی نیازه خیلییییی TT

لطف میکنین TT 💖

این لینک ام وی

اگر کانسپت دارک دوست دارین من مطمئنمممم خوشتون میاد حتما ببینینش آهنگ و ام وی فوق زیبات هردو

  • ivanka ♡♡

دخترا مثل همیشه عالی بودن 🥰😍🤩ولی فقط ۶۰k ویو؟ فکر نمی کنی خیلی کمه؟

جدا از اینها عاشق تیکه یوکی چه این شدم قسمت رپ این دوتا کراش بود😚😚😚فقط قسمت yummy yummy که یوکی میگه🤩🤩🤩

یییییسسسسسس
نگران نباش من مطمئنم حداقلش 2 میلیون میخوره
چون زامبی تو 24 ساعت چهار پنج میلیون خورده بود *-* 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
مای مای هم خیلی بازدید خورد تو روز اول

آرههه 😭😭😭😭😭😭😭🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
سه شنبه ۹ فروردين ۰۱ , ۱۸:۰۲ •°•°baran💫 +×+💫Mao•°•°•

ژعفژعفژتفژمعفیعزکعفب قعفیوتفبچتفبچتفژتفبتبنزنزهغبهغبفع 

ایوانکااااااااااااعررررررررررمبعفیتویچنلینغقیفیوتفژوفژتچفزچفبچهیچهب 

حالا چه خاکی تو سرم کنم اردو مطالعاتی بودم بازدید نزدم .متبکعفیوتلطچعقطهفس

لسلستستتساستسجثمنثویاسعاستثنسکویدتثتثتثواثتستثودثلثاستوثوثلسا
ددسلسرسررسلشلشلسردساسااسدسدسدتسنیجپیمسمسنتتسمسمسودسلساش
دسدرسرسبشلتشنسکوشدسررستسمسجسچسچپسپشممشمشپشپشممسپشپ
عرررررررررررررررززززززز ><
خوش برگشتیییی *-*
اشکال نداره TT اگه خواستی هنوز وقت هست تا 1و نیم فردا اگه نه هم من به جات میزنم ^3^
سه شنبه ۹ فروردين ۰۱ , ۲۲:۳۶ •°•°baran💫 +×+💫Mao•°•°•

ععععععع خوبههههه الان میپرم استریم بزنممممممم

مرسیییییی 💖💖😢
 خیلی بازدیدا افتضاحن :*)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan