اون اجرایی که جنو لباسشو درمیاره... بیاین بگین بهم

بچه هااااا اگه میدونین دقیق بگین که چه اجرایی و کجا بوده اگه هم لینک آفیشال داره بهم بدین اگه نه هم اطلاعاتشو بهم بدین

میخوام دنبالش بگردم ولی نمیدونم چجوری بگردم TT

 

توضیحات اضافی :

احتمالا انسیتی دریم بوده؟

اون چیزی که من دیدم بهش میومد کنسرت باشه

آخه دو روز داشت
روز اول دراورد بعد تو پشت صحنه کفت فردا آرامشمو حفظ میکنم ولی فرداش وحشیه وحشی شد کلا جامه درید 😂😂😂😂😂😂😂

 

پ‌ن: اصن همچین چیزی وجود داره؟ یا من اشتباه گرفتم؟ 

  • ivanka ♡♡
سه شنبه ۱۶ فروردين ۰۱ , ۰۳:۲۰ 𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧

جنو کیه‌؟

عضو انسیتی 😂✊🏻

سلام

سال نو مبارک 🌹♥️ 

پست جدید

شهیدی_که_یک_تنه_ جلوی_۴۰_داعشی_ایستاد😳

سلام مرسی همچنین ❤
اوکی ممنون 👌🏻👌🏻

ببین دقیقا یادم نمیاد گلدن دیسک اوارد بود

ک اول سولو رو اجرا کرد بعد دخترا اومدن دو دوو دو رو اجرا کردن

بین این دوتا جنی لباسشو عوض کرد نه ک در آورد

مال سال 2018 ام هست

جنی؟ *-*
جنو منظورمه لاوم :*) 💖
عرر این دوتا اجرا رو دیدم.. فنکماشون هم الان تو گوشیمه
اصن من عاشق فنکمای بلک پینکم اینقد استایلشون قشنگه دلم میخواد فقط بشینم نگاهشون کنم TT
سه شنبه ۱۶ فروردين ۰۱ , ۱۲:۴۸ 𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧

میگم چرا اسمش اصلا آشنا نیست😂

آره 😂😂😂✋🏻
ولی فاکینگ زیباست...

چیزه

کنسرت دریمه

همون سال 2019 بود

اسمش چی بود

فاک یادم رفت

اح بذار بگردم

عهههههههه هوراااااااا ><
مرسی که میدونییییی
باش 💃🏻💃🏻

عه ببخشید اشتباه دیدم

کنچانا بوس *-*
وای عرررررر شوکوییییی
مرسیییییییییییی بوس بوس 💖💖💖💖💖💖💖💖

وای یادش بخیر بعدش سیزنیا رفتن پیش دویونگ و جانی چغلی جنو رو کردن و گفتن جامه دریده این دو تا هیونگ بیچاره هم پشماشون ریخته بود😂😂😂

عه جرررررر پشماممممم 😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan