گمتون کردم خب 💔

کو بقیه رو؟ :(

کیا موندن کیا رفتن؟

شوکو..

ونوس..

شیما..

پانی..

سیسو..

بقیه.. کجایین 😭

  • ivanka ♡♡

من دخترم مرد.

مرد؟

ونوس که رفته 

شوکو رو نمیدونم هنوز هست یا نه 

شیما هست 

پانی و سیسو رو نمیدونم ولی فک کنم پانی رفت 

چطوری؟

چقد آشنایی ⁦(⁠◕⁠દ⁠◕⁠)⁩
آخخخخ ونوسم TT
آها 
ووووییی شیما 💖
آها
مرسی خوبم خودت خوبی گلم؟ 🥰💖

مَرد

آهاااااااا
عزیزممممممم 😂💖🤗🤗🤗

ونوس و سیسو و پانی رفتن یا خیلی وقته نیستن

شیما هستش

شوکو به خاطر کنکورش فکر کنم رفته گفته بود بعد کنکور برمیگرده

آخی اوکی 😪😪😪
خوبه 🥰
شوکو امسال باید تموم میکرد.. یعنی مونده پشت کنکور؟ 

نمیدونم خودم قدیمیای بیان یادم نیست بارانم 

خوبم مرسی 

چخبرا؟~~

آره من بهار پارسال رفتم یعنی یه سالو نیم پیش.. اوکی 🥰💖
بوس ^^‌
سلامتیت عزیزم 💖
هعی اینقد چیا هست ک باید تعریف کنم ولی اول باید پیدا کنم بقیه رو 😂

وای ایوانکا کامنت اولیه قرار بود من دخترتم باشه.

عهههه تو دخترمی؟ 👀 ⁦*-⁠*⁩

سلام پریسا ^^

امیدوارم حالت خوب باشه ^^

 

شوکو رفته عزیزم:")

اونیییییییییییی واییییییی الان خودمو جر میدمممممم از خوشحالییییی
وووووووووووییییییی دلم برات تنگ شده بودددددد ⁦>⁠-<⁩ 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
بینهایتتتتت خوشحالم که تورو هستتتتتتتت
آهاااا 😪

بله دخترت بودمD::::

وای دخترممم 🤗🤗😍
شنبه ۶ آبان ۰۲ , ۱۳:۱۷ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

هایییی

ایوانکاااا💛

خوبیییییی؟! 

بالاخره برگشتییی🥺😍🫂💛✨

 

سلااااام
خوبممم مرسی تو خوبی؟
آررررره 🤗🤗🤗
نمیشناسمت نه اسمت نه وبت کیی؟ ⁦:⁠')

دل منم خیلی برات تنگولیدههههههه بودددد T.T

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

وووووییییی قلبای آبی همیشگیشوووووووو بوس بهت عزیزمممممممم 😍😍😍💖💖
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
دوشنبه ۸ آبان ۰۲ , ۱۴:۵۴ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

خداروشکر 💛

همیشه خوب باشی✨

واییی خیلی خوشحالم🥺🫂💛✨

فکر نکنم حتی اگه معرفی کنم بازم بشناسی😂ولی... 

من سوهی سابقم، قبلا یه وب به اسم کیپاپ کلیپ داشتم،بعد حذفش کردم و یه مدت از بیان رفتم و یک سال و خورده ای پیش، برگشتم😁

ممنون همچنین 🥰💖
مرسیییییییی 💖
آاااا یادم اومدددد 😍😍💖💖
آخی من همون یک و نیم سال پیش بود که رفتم 😂😂💔

یادته چقد انسان استیکری ای بودم (حالا انگار الان نیستم و اصلاح شدم XD)

💙💚💛💙💚💛💙💚💛

چیخبرا ^^

خیلیییی جررررر 😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣
واییییی کریستال نمیدونی چقد اتفاقا افتاد
افسردگی شدید گرفته بودم.. از پستامم معلوم بود خودم نمیدونستم.. ونوس هم بنظرم عمدا بهم نگفت که متوجه نشم 🙂☹️😢
الان خوبه خوب شدم بهتر از همیشه شکر خدا 🥰
واااای فرناز حسن زاده که رتبه یک کنکور ۱۴۰۱ شدو که دیدی؟ همکلاسیم بودددد باورت میشه TTTTTTTTTT 😂😂😂😂
دوستامم پزشکی تهران آوردن اوففف 😂😂
انقد حسودیم شده ☹️😂
انقد خاطره برام ثبت شده که حس میکنم یه پیرزن باتجربه ام آماده برای نصیحت 😂
احساس پیر بودن میکنم بخدا 🤣😂

فدات🫂✨

💛✨

واقعا؟! فکر نمیکردم یادت باشه😂🥺💛✨

اومدن من با رفتن تو هماهنگ شد🥺

ولی نریییاااا

خدانکنه ⁦⁦^⁠^
آره عزیزمممم ⁦>⁠.⁠<⁩💖🌺
نه نمیرم عزیزم 🥰

حیحی👾🧸💘

کنکور لامصب تو اون دوران اتقده عواطف مختلفی آدم باهاش دست و پنجه نرم میکنه ک اون لحظه نمیفهمی ولی اطرافیان همه میفهمن تو مثل همیشه‌ت نیستی... 

مامانم میگه اون استرسا ارزش ندارن چرا خودتو انقد اذیت میکردی؟!.. ولی هنوز ک هنوزه با خودم میگم ینی واقعا میشه تو اون دوران...تو اون وضعیت...تو اون تونل تاریک ریلکس بود و نرمال بود اصلا؟! ( خب قطعا نمیشه پس اون حالاتی که طی شد چیزی بود که قطعا اتفاق میفتاد تا منِ الان رو بسازه..) 

آره بعد از اینکه میدی و دیگه واقعنی همچی جدی جدی تمومه و میدونی دیگه تکلیفت چیه🤌 یه احساس آخییشششش طوری ته دلت میشینه😁 آی نو یو نو😉

 

پشماااامممممم جدنیییی!!!!!!! 

الهی بچم 💙.💙 

وااییی آره یهو آدم احساس میکنه پیر شده😂😂😂 راست میگی... کوهِ تجربه میشی یهو😂😂😂😂😂🤌💙 

آره 😪😪😪😪😪
راست میگه 😍🙂
حق با توعه.. واقعا یه مرحله مهم زندگیه که باید ازش رد شد TT
آخخخخ که چقد دلم واسه خودت و حرفات تنگ شده بود TTTTTTT

آررره 😂🤲🏻🤲🏻🤲🏻
تففف جرررر 😂😂🤣

دیگه اون دوران تاکسیک تموم شد خداروشکر ^^

 

حیحی >.<

آرررره شکر 🥰🥰💖

بوس 😘
يكشنبه ۱۴ آبان ۰۲ , ۲۰:۲۴ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

عه ایوانکاTT

خوش برگشتیTT

(میخواستم تو پست جدیدت بگم گفتم بی ربطه-)

سلام عزیزمممم 😍😍
وای مرسیییییی 💖💖💖🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️

پریسا جون برای سوجین وب زدم میشه پیوندش کنی 🌷💕

Soojiniran.blog.ir

حتما عزیزم پیوند شد 💖💖

توی این دو سال شوکو و سیسو رو میشناختم از هیچکدومم خبر ندارم :(

بقیه رو فکر کنم میشناختم ولی حضور ذهن ندارم :"(

چخبرا دختر؟ میستتتت .

آااااا دلم تنگ شده 🤧😪

سلامتیت گلم 🌺
وای منم همینطور 🤧🤧🤧

+++++++

 

قربونت ♥

TTTTTT

💖💖💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan